jkpg streetmaniacs körde om mig.

Status
Ej öppen för fler svar.
Re: Re: Ut och rejsa

Atollen? ÄR inte så hemma i jkpg än, flyttad hit för 3 v sedan.
Men har ändå hunnit få en bot :fakta JÄVLA skit 20% av mitt studiebidrag nöp länsman av mig i morse. kul när man är så förbannat tät.
:mad: Var väl tur att man inte har råd med R hoj kanske, då hade väl lappen flugit all världens väg. Eller kanske det hade blivit jakt i jkpg, Pike vs sporthoj hmm... :squid

Re: Re: Re: Ut och rejsa

OLDEN skrev:
Men har ändå hunnit få en bot :fakta JÄVLA skit 20% av mitt studiebidrag nöp länsman av mig i morse. kul när man är så förbannat tät.
:mad: Var väl tur att man inte har råd med R hoj kanske, då hade väl lappen flugit all världens väg. Eller kanske det hade blivit jakt i jkpg, Pike vs sporthoj hmm... :squid

Atollen.. den stora pakeringen som ligger utmed vägen vid munksjön.. svänger in till den i rondellen vid preemmacken.. eller nån annan kanske kan förklara bättre..

Jakt.. hummm inte helt ovanligt om vi säger så.. :D

Emmi skrev:
Ha, du kände igen mej!! :cool:

Klart jag gör det. Vi bor ju i samma län... :p

I stan har vi bara ett "sur-gäng" som kör custom hela bunten... Dom är bara tråkiga. Dom är nog bra mycket farligare i trafiken än vad ni är. Klubben består ju bara av +50-gubbar som fått sitt kk genom att skriva under ett papper.

Re: Re: Re: Ut och rejsa

OLDEN skrev:

Så det var du...snackade med Spenk i telefon imorse och han åkte förbi en snut som stannat en Duke...första som slog mig var att det kan varit du..:)

Surt som fan för dig, men det betyder att man kan iallafall köra fort med en crossgrej också.. ;)

Rodentboy skrev:
Emmi har helt rätt...

Street Maniacs kastade in handduken tidigare i somras för att återuppstå ganska nyligen (antar jag)...Gården MC är det andra gänget, men det har väl inte så mycket med MC-åkning att göra egentligen..mest posera och bärsa..o ibland åker vi tom hoj...;)

:rofl mohahahaha :fakta!!!!!!!!!!!

Rodentboy skrev:
Emmi har helt rätt...

Street Maniacs kastade in handduken tidigare i somras för att återuppstå ganska nyligen (antar jag)...Gården MC är det andra gänget, men det har väl inte så mycket med MC-åkning att göra egentligen..mest posera och bärsa..o ibland åker vi tom hoj...;)
Det går utför för jönköping, nu har mc-gängen fått fotfäste där med!! :skrämd
JSM vs Gården MC :kulspruta :crash

Maverick skrev:
Hehe.. japp.. o vi få absolut inte glömma moonriders.. :D
Hohoho dom träffade jag i Österrike i slutet av 80 talet, finns dom kvar? riktiga kufar som åkte hoj med oss en bit till Ungern.

Maverick skrev:
aldrig hört talas om.. men o andra sidan e ju inte jag bott i jkpg så länge heller för den delen...
De var(är?) såna där skäggiga långhåriga muppar på skruttibangbang-hojar, men det var väl när man var lite yngre som man såg dom...

Cheyenne brukar ju vara med på Elmia Custom motor show påskhelgen, ställer ut sina skruttibangbang-hojar fint i en monter (Harley Parkinssons)

Bli omkörd av streetmaniacs??? Hur långsamt körde du?
Kan ju inte vara möjligt att Zeb och emmi kör ifrån en. Alla vet ju att (vi som var med i år på OGT samt förra året) man jämt och ständigt får vänta på dessa touring personer. Konstigt att ingen av dom klagade på oljeröken från min hoj? :confused:

Tack för i år. Det va en mycket härlig sväng ni bjöd på.

WASP skrev:
:D :D
Eller stenhårda Cheyenne :skrämd , eller finns dom inte längre?? :confused:

Jorå...Cheyenne finns kvar. Sen har vi ju även ovan nämnda Moonriders, balders mc, VMCK, Animal MC och Saints Mc...finns säkert ett gäng till, men det var tillräckligt jobbigt att skriva ner de här.

I vilket fall som helst så är det Gården MC som däckar först... :öl :slicka

WASP skrev:
Det går utför för jönköping, nu har mc-gängen fått fotfäste där med!! :skrämd
JSM vs Gården MC :kulspruta :crash

Japp...det är få som vågar gå ut i Jkpg efter mörkret fallit...ryktas om att de skjuter med sina motorcyklar mitt i staden..dock bara rykten... :rolleyes: :notme

Rodentboy skrev:
Japp...det är få som vågar gå ut i Jkpg efter mörkret fallit...ryktas om att de skjuter med sina motorcyklar mitt i staden..dock bara rykten... :rolleyes: :notme

inte så konstigt att folk håller sig inomhus när du skjuter me din jättekanon.. låter ju fan mer än en ag90.. :D :crash men man hör knappt att den e igång... :p :FU

Maverick skrev:
inte så konstigt att folk håller sig inomhus när du skjuter me din jättekanon.. låter ju fan mer än en ag90.. :D :crash men man hör knappt att den e igång... :p :FU

KNIP!!! :finger :D

Jo, man måste ju kompensera det mesiga ljudet med ett par ordentliga knallar ibland..till slut bör jag ju skjutit ut all dämpning i den ju.. :rolleyes:

Tänkte först du menade den andra kanonen, men när du skrev låter mer än en AG90 istället för större än en AG90 så hängde jag... :cool: :p :slicka :crash

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8