Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha man är bara ung och dum en gång!Klassiskt exempel på "fort men fel". Himla tur att det gick bra för er båda, inte bästa stället för en omkörning, men det har ju redan konstaterats gång på gång. =)
Det är ju på sånt här man har chansen att lära sig.
Det jag ville nämna däremot var, en eloge för att ni vågar posta, inte mångas stolthet som klarat av det skulle jag gissa. Och så fick jag lite sporthoj.com-såpa att läsa såhär efter lunchen.
Kör med huvudet, inte på det.![]()
Haha man är bara ung och dum en gång!![]()
Ut i vägkanten och köra, då är det stor risk att det finns grus oavsett säsong.
Och ja, alla har väl gjort något dumt på hoj innan, och vurpat men inte visat det som de här två killarna. Men, ni som sett jeppes filmer innan förstår väl att han kör så hela tiden, och med kameran igång så triggar man varandra. Det är ett dåligt recept, det räcker ju med en medelsnabb bil för att man ska krascha i tonåren (talar av egen erfarenhet)... och jag tror att jeppe på en literhoj eller något i samma division bådar inte gott. De misstagen han gör klarar han av då hans hoj och hans låga fart ger honom de marginalerna... men med en riktig hoj så kommer inte dem marginalerna finnas om han fortsätter så.
Jeppe, vet att din pappa kör hoj (bor granne med din farfar eller vad det nu är) och jag kan inte tänka mig att han blir glad när han ser dessa videos, har han sett något? Jag hade prompt sålt hojen och inte sponsrat dig mer om jag hade varit din pappa. För så vill man inte att ens son ska köra.
Jag är 23 och betalar för min egna hoj, min bror är 29 och betalar givetvis för sin egna hoj - hade föräldrarna fått reda på hur vi kör när vi busar osv, så hade de än idag velat stoppa mc körningen för oss. Det kan inte vara enkelt för din pappa som dessutom betalar för din mc körning, och se dig bete dig så. Respektlöst eller?
Sen att gå runt att vara en ghostrider wannabe är ju fjortis gånger 10. Jag är väl ingen ängel heller, men jag tycker att jag själv kör dumt. Den insikten måste man ha, för då begränsar man sig och kör inte dumt hela tiden utan väljer sina ställen![]()
Haha man är bara ung och dum en gång!![]()
Som nån sa så var det bra att ni vågade lägga upp det här! Däremot (och det är nog första gången jag skriver de) så vill jag inte se junior cbr på en större hoj, det kommer bara bli någon annan som blir lidande, alla kör vi som svin och det är ju svina som är skoj med hoj men han kör bara "dumt" i allmänhet!
Här har vi mitt misstag på mycket länge, man ser gruset där det ligger & väntar på mig.
http://www.youtube.com/watch?v=0wF4MirdSzE
Det finns så in-i-helvete med faror där ute bland alla "blinda" medtrafikanter,
så man behöver inte skapa de situationerna själv!
Tycker som många andra här att det var bra att posta och få igång en diskussion.
Men se nu till att lära av detta, precis som ni skriver, så vi får fler filmer av "rätt" sort.![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |