Jag varken gnällt på att ingen stannat eller plåstrat om mig. Jag kan förstå att du blir upprörd över våran usla omkörning men ditt påhopp är väldigt omoget och onödigt.
Vi alla kör olika och jag är långt ifrån de som kör värst! Ja gatukontoret ansvarar ju att allt grus ska upp men nej det var inte deras fel att jag körde ut i gruset efter att jag hade tagit ett väldigt dåligt beslut att försöka köra om bilarna. Dessutom har jag ju inte skyllt på någon annan än mig själv.
I din film som du lade ut så lade du skulden på Göteborgs stad.
-Omoget och onödigt och ganska korkat.
Din kompis står och påstår att det finns en regel som säger att man måste stanna.
-Felaktigt omoget och korkat
Du påstår att din körning inte är värst
Nehe så man får bara säga till om körningen är den värsta ?
omoget och korkat.
Du kör som ett rikspucko ! lägg av med det om du vill överleva.
gasa på rätt ställen och håll igen där det är fel. man kan välja var man tar risker och vilka.
Ingen har påstått att alla andra kör felfritt eller inte tar risker, men man måste ju inte bete sig som ett rikspucko för det, vilket du och din vän jesper i synnerhet, konstant verkar göra.
Du anser att mitt inlägg var omoget och onödigt
- Nej precis tvärtom faktiskt.
Jag gav röst åt att du beter dig korkat och att du bör ändra dig innan det går fan så mycket mer illa än att du bara får lite svårt att andas en stund och lite skrapsår på knäna.
Vad hade hänt om bussen varit på väg åt andra hållet ? jo den eller en bil hade kunnat dragit rakt över dig som du själv reflekterat över i din tidigare text. så hur kunde detta inträffa ? jo du skulle prompt haka på din polare och gjorde dumma val i och med det. Sluta med det och kör i DIN takt och kör om när det är rätt tillfälle istället för att försöka haka på polaren.
Huruvida jag gör rätt eller fel har INGET med din körning att göra. Gör jag fel så har du all rätt att gnälla på mig.
Din körning ger mig och alla andra rätt att klaga på den då den saknar rim o reson.
Så denna gången gick det bra men hur blir det nästa gång du gör samma misstag att försöka haka på polaren istället för att anpassa dig till DIN trafik situation ?
så frågan återstår: Har du lärt dig någonting ?