regenius
....fittipaldi
Bleppe skit i kärringarna och lyssna clubbanana hans bollar är rätt så stora och horn har han med. Du hängde på rätt bra med din 125 a så du fixar det lika bra med 600. Vi syns på GP i sommar och då har även jag gått PRO.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jag är lite sugen på att starta ett race-team med namnet "brokeback racing"![]()
Du har helt rätt i det du säger... men i mitt fall så hade bilisten sån fart genom krosningen på 50-väg att det tog honom 100m. att få stopp på fordonet... + att min livlösa kropp hängde ut från sidorutan...
Viktigt att man har alla detaljer innan... orkar dock inte bli påmind mera än jag blir av min trasiga kropp vilket jag inte tycker nån människa förtjänar... hälsan är det viktigaste man har!
Med vänlig hälsning
OJ OJ OJ :/ . sicken grej att uppleva, skönt att du lever ändå. o humöret är på topp
Jjcbrjj.... Volvo är traktorer så det kör man bara på åkrarna! Riktiga bilar kommer från Tyskland och motorcyklar ska bara från japan pugnt slut! Och om du ska bli invalido så se till att du har bra försäkring![]()
Volvo är fan inte traktorer.
, de var. Kia är btw för hens.
Kia är från korea![]()
Kia är från korea![]()
Jo, men det stavas Korea. Fattigt, vi ska nog inte ens överväga att stjäla en Versal från dom.

Är det här moraltanterna skapar sin ångest?
Varsågoda
måste vara livsfarligt 
Är det här moraltanterna skapar sin ångest?
Varsågoda![]()
Mera olja i = inga problemNog får jag ångest, men det är mer för att jag hoppas att oljeintaget i sumpen sitter djupt nog..
Du e svårt sjuk and i like itÄr det här moraltanterna skapar sin ångest?
Varsågoda

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!