Video Jj(cbr)jj is back

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Ort
Linköping
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
Absolut inte! En vacker dag så växer de upp till heta KTM-Kvinnor ;) var sak har sin tid!

Hmmm. En KTM kvinna har jag haft men jag tyckte hon var lite väl lynnig.
Med Apriliaflickorna är det en ren njutning med kurvorna. Man liksom smeker sig runt kurvorna...
 

moddlaren

Guest
Mjo har väll liiite svårt för kowboysar som hånglar:krama men det var ju inte detta du syftade på ulvhamne:tummenupp

har ju själv suttit med gippskrage i ex antal månader efter en vurpa:crash där jag fick hojen i ryggen o nääästan bröt nacken men hade 1 mm på min sida den gången:Bugar

tat lungt jjcbrjj det kan gå åt helvete väldigt fort men glöm ej att ha skoj vilket dom flesta gamla männen på pensionärs hoj har glömt hur man har:tummenupp
 

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Ort
Linköping
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
tat lungt jjcbrjj det kan gå åt helvete väldigt fort men glöm ej att ha skoj vilket dom flesta gamla männen på pensionärs hoj har glömt hur man har:tummenupp

Vid vilken ålder blir man en gammal man då?

En positiv sak till med att köra bana istället för väg. Man slipper ideligen stanna för att vänta in polarna.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
NoRegrets: Varför har du en sån ful avatar? :crash

Seriöst, lägg av med era personliga påhopp! (även jag, ber om ursäkt NoRegrets)

Moralkaka hit o dit men den hojen är fan inte grann alltså...Inget "personangrepp" för oavsett vilken "person" som skulle välja den knarren skulle jag tycka den är rätt ful...har mer med hojen att göra än med personen.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Moralkaka hit o dit men den hojen är fan inte grann alltså...Inget "personangrepp" för oavsett vilken "person" som skulle välja den knarren skulle jag tycka den är rätt ful...har mer med hojen att göra än med personen.

Köpte inte denna för att den va snygg utan för att det var en av dom snabbaste bland A2 hojarna. Läs du på vilka hojar vi A2 förare får köra.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Köpte inte denna för att den va snygg utan för att det var en av dom snabbaste bland A2 hojarna. Läs du på vilka hojar vi A2 förare får köra.

Äh Suzuki med väska-or är skitsnabb! De vet alla:tummenupp V70 var där emot... Humm. Men den tog de från Gbg till Sthlm iaf.

Tänk på att bilister mf. inte räknar med hojar så här års och inte den farten. Sen som någon sa, "det är inte de som inte ser dig som är de farliga" Jag personligen hade nog sett dig och kanske parerat, vilket vi båda skulle vilka undvika? Kul att köra fort ja, men kul att vara inblandad i en trafikolycka med dödlig utgång kan nog skärra vilken mamma som helst i V70. Chilla lite bland bilarna och kör fort där du ser.

Btw hur blir de med krogen och våra Fuck you i drive Suzuki?
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Äh Suzuki med väska-or är skitsnabb! De vet alla:tummenupp V70 var där emot... Humm. Men den tog de från Gbg till Sthlm iaf.

Tänk på att bilister mf. inte räknar med hojar så här års och inte den farten. Sen som någon sa, "det är inte de som inte ser dig som är de farliga" Jag personligen hade nog sett dig och kanske parerat, vilket vi båda skulle vilka undvika? Kul att köra fort ja, men kul att vara inblandad i en trafikolycka med dödlig utgång kan nog skärra vilken mamma som helst i V70. Chilla lite bland bilarna och kör fort där du ser.

Btw hur blir de med krogen och våra Fuck you i drive Suzuki?

Haha jag tog flyget upp å hyrde V70 över helgen!:p Har ej råd med en sån och ingen ja känner vågar låna ut sina:va

Trafikolycka ja det har ja varit med om :D Blev av med min bil i en nu i vinter!:huvet

Om du tar å pm mig så ska vi nog kunna lösa det! Ps jag är inte så glad i alkohol...:fyllisar
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Haha jag tog flyget upp å hyrde V70 över helgen! Har ej råd med en sån och ingen ja känner vågar låna ut sina:va

Trafikolycka ja det har ja varit med om :D Blev av med min bil i en nu i vinter!:huvet

Om du tar å pm mig så ska vi nog kunna lösa det! Ps jag är inte så glad i alkohol...:fyllisar
Du måste lära dig supa! Kan bli det som räddar ditt liv!
Och varför är jag inte förvånad att du kvaddar din bil?
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Seså gå nu med farbror Zinik ut på puben o shotta lite fireball. Vill han att du ska följa med till nåt p-hus sen är det bara för att han vill visa din en fin hoj!????
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Seså gå nu med farbror Zinik ut på puben o shotta lite fireball. Vill han att du ska följa med till nåt p-hus sen är det bara för att han vill visa din en fin hoj!��������

Apap! Hot shot för fan! Löjligt gott. Skulle kunna diskutera hockey med, just nu vågar ja inte säga vilka ja håller på..

Min hoj står givetvis i en mörkkällare..

Men du får säkert gå med ut, med en Suzuki tröja. Har du en Triumph ramlar nog ärmarna av på kvällen:7peta
 
Last edited:
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top