Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Nån som köpt den modellen. Ska man välja den eller ska man ta en Gs-311.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Clifton skrev:Nån som köpt den modellen. Ska man välja den eller ska man ta en Gs-311.
Jösse skrev:SHIT kolla in modell DB110GY-9 på sidan som Rikardo länkar till SKA HA!
Boxram,kraftig sving,upsidedown gaffel,tanklocket![]()
![]()
BBR har en ram riktig aluboxram till Honda CRF50 man flyttar över allt från den vanliga ramen till den nya på så vis får man en special Honda med boxram kostar bara 12000kr..![]()
Jösse skrev:Shit pommfritt 25000.. för en kinahoj nog att det är specialracing modellen men hallå.
Kan man inte ta en sån eller några från USA där bör det va mkt billigare trots moms,tull.
Bennybåge skrev:Skulle också vilja veta lite mer om Jh110 X som Cuihan.com tar hem. Är
den något att ha?
Rikardo skrev:Jag har inte sett några filmer på just den hojjen men den e nog rätt lik en extreme 107.
Har ni tittat på DB110GY-7 då? (http://www.hui-hong-china.com/ <---för bilder) Lite dyrare men också lite snyggare tycker jag. Tror w-motoracing ska ha reservdelar till den snart. Den finns ju gruppköp på också. Skriver jag var den finns blir jag väl bannad, bara att fråga mig på msn falted@hotmail.com
Krigge skrev:GS-311 är en riktig skithoj, inget snack om den saken. Kass fjädring, kass låda, ingen koppling, slö, allt på den hojen är billgt skräp tex styrkrona i pressad plåt.
Ska man ha kinahoj är det en DB110GY7 som gäller eller en FYM/Xtreme.
Tycker du att GS-311 är så kass kan du ta och köpa en CRF50 med styrkrona i pressad plåt,kass fjädring,lika slö,ingen koppling och inte så mycket bättre fotpinnar för 16000:-Krigge skrev:GS-311 är en riktig skithoj, inget snack om den saken. Kass fjädring, kass låda, ingen koppling, slö, allt på den hojen är billgt skräp tex styrkrona i pressad plåt.
Krigge skrev:GS-311 är en riktig skithoj, inget snack om den saken. Kass fjädring, kass låda, ingen koppling, slö, allt på den hojen är billgt skräp tex styrkrona i pressad plåt.
Ska man ha kinahoj är det en DB110GY7 som gäller eller en FYM/Xtreme.
Robban26 skrev:Det som skiljer en Fym och Gs 311 är inte mkt. Det är lätt att uppgradera den så att den blir exakt samma som en Fym.
Dessutom finns det både med och utan koppling till dom.
Lite väl magstarkt att kalla den för skithoj. Tänk på vad du får för 3400:-
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden