Jh110 X ??

Jag har inte sett några filmer på just den hojjen men den e nog rätt lik en extreme 107.

Har ni tittat på DB110GY-7 då? (http://www.hui-hong-china.com/ <---för bilder) Lite dyrare men också lite snyggare tycker jag. Tror w-motoracing ska ha reservdelar till den snart. Den finns ju gruppköp på också. Skriver jag var den finns blir jag väl bannad, bara att fråga mig på msn falted@hotmail.com

Last edited:
Vad jag hört så har gs311an varit lite klen i ramen , dvs ramen har böjts ganska lätt.
Jag tycker du ska satsa på den andra eller köpa db7an.

SHIT kolla in modell DB110GY-9 på sidan som Rikardo länkar till SKA HA!

Boxram,kraftig sving,upsidedown gaffel,tanklocket :banana :banana

BBR har en ram riktig aluboxram till Honda CRF50 man flyttar över allt från den vanliga ramen till den nya på så vis får man en special Honda med boxram kostar bara 12000kr.. :huvet

Jösse skrev:
SHIT kolla in modell DB110GY-9 på sidan som Rikardo länkar till SKA HA!

Boxram,kraftig sving,upsidedown gaffel,tanklocket :banana :banana

BBR har en ram riktig aluboxram till Honda CRF50 man flyttar över allt från den vanliga ramen till den nya på så vis får man en special Honda med boxram kostar bara 12000kr.. :huvet

Finns gruppköp på den om du vill ha men jag tror att den modellen kostar ca 24-25lax med alloy ram, 9-10 med vanlig stål ram. snacka med TheRudeBoy eller så kan jag säga var gruppköpet finns om du loggar in på msn (falted@hotmail.com) Vet inte om jag blir bannad om jag skriver det här...

Shit pommfritt 25000.. för en kinahoj nog att det är specialracing modellen men hallå.

Kan man inte ta en sån eller några från USA där bör det va mkt billigare trots moms,tull.

Last edited:
snacka med therudeboy han håller i såna här gruppköp. tror han har msn

Jösse skrev:
Shit pommfritt 25000.. för en kinahoj nog att det är specialracing modellen men hallå.

Kan man inte ta en sån eller några från USA där bör det va mkt billigare trots moms,tull.

Du vet att alla dom här typ SDG hojjarna och sånna hojar ifrån USA , kommer ifrån Kina...

Det finns också äkta minicross i USA men dom kostar 25000-30000kr beroende på utrustning , trim mm

Vet ej om dom är byggda på Honda.

Marcus - hur kan du ha hört detta om att GS311:ans ram böjer sig lätt -

då när du skrev ditt inlägg - det endast fast 5-7 st GS311 i landet ?

Bennybåge skrev:
Skulle också vilja veta lite mer om Jh110 X som Cuihan.com tar hem. Är
den något att ha?

Jag beställde min på dealy.se och där hade dom typ samma modell men du får skivbroms bak! sen har dom en utan skiva bak..

Db110gy-7

Rikardo skrev:
Jag har inte sett några filmer på just den hojjen men den e nog rätt lik en extreme 107.

Har ni tittat på DB110GY-7 då? (http://www.hui-hong-china.com/ <---för bilder) Lite dyrare men också lite snyggare tycker jag. Tror w-motoracing ska ha reservdelar till den snart. Den finns ju gruppköp på också. Skriver jag var den finns blir jag väl bannad, bara att fråga mig på msn falted@hotmail.com

var ser man hur mkt dom kostar..?? man får väll bara köra dom på inhängnat område? ska beställa den från Cui Han AB om ja inte hittar en billigare.. den kostar du bara 4700kr!!

GS-311 är en riktig skithoj, inget snack om den saken. Kass fjädring, kass låda, ingen koppling, slö, allt på den hojen är billgt skräp tex styrkrona i pressad plåt.
Ska man ha kinahoj är det en DB110GY7 som gäller eller en FYM/Xtreme.

Krigge skrev:
GS-311 är en riktig skithoj, inget snack om den saken. Kass fjädring, kass låda, ingen koppling, slö, allt på den hojen är billgt skräp tex styrkrona i pressad plåt.

Det som skiljer en Fym och Gs 311 är inte mkt. Det är lätt att uppgradera den så att den blir exakt samma som en Fym.
Dessutom finns det både med och utan koppling till dom.
Lite väl magstarkt att kalla den för skithoj. Tänk på vad du får för 3400:-

Packade opp 3 st GS311 igår och spontant kändes det som att de är värda de pengarna ( 3.400,- ) man betalade, inte direkt mer.

Har nog aldrig sett sån crappy passform, allt är ju snett, sandgjutet och utfört på billigaste möjliga vis.

Första gången jag sett muttrar som glappar i gängorna :3freak Men visst var det kul att dra igång dem och smattra iväg, går väl som en 70cc monkey ungefär, iaf tills de är inkörda..eller nåt.

Man inser faktisk att en motsvarande japansk hoj kostar tredubbla eller mer.

Man får vad man betalar för, blir ju inte att man lägger pengar på dessa, men de håller säkert att åka o bada med. Hoppa med den gör iaf inte jag med fotpinnar som pekar snett nedåt och allmänt ranglig infästning av dem.

Krigge skrev:
Tycker du att GS-311 är så kass kan du ta och köpa en CRF50 med styrkrona i pressad plåt,kass fjädring,lika slö,ingen koppling och inte så mycket bättre fotpinnar för 16000:-

Last edited:
Det finns en hoj som slår gs311 o JH110x.

Den är samma som FYM110, fast den har även bromsskiva bak vilket inte FYM har.

Den heter JH110X2, den kostar 6990 jämfört med FYM:ens dyra 15,500kr!!!!

Den heter MX4 på mitt företag http://www.minimotos.nu

Krigge skrev:

Du har lite rätt iaf. Har man mer pengar köper man något som är bättre. Vill man ha något som duger till dom flesta som inte ska hoppa i ramper eller crossbanor köper man t.ex GS311. Det är en hoj som är värd 3400kr, otroligt mycket hoj för dom pengarna.

Robban26 skrev:
Det som skiljer en Fym och Gs 311 är inte mkt. Det är lätt att uppgradera den så att den blir exakt samma som en Fym.
Dessutom finns det både med och utan koppling till dom.
Lite väl magstarkt att kalla den för skithoj. Tänk på vad du får för 3400:-

Du har bevisligen inte studerat nån utav dom speciellt noga.....
Är inte ens samma motor.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...