Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
281970111. Nakano
2819736Här har ni en lista till att tippa på![]()
![]()
![]()
..
Tyckte inte Pedrosa var så imponerande i Qatar, men Stonertyckte jag körde riktigt bra.
..
Men han kör alltid för seger.Rossi har inte vunnit sedan Sepang 2006, fem raka race, och det är hans längsta svit utan seger sedan han tog sin första seger i 500 på Donington 2000.
Tja, det var väl bara Valencia och sista varvet nu i Qatar som han inte körde för seger av de racen som körts sedan Sepang. PI var ju stört med byten och annat.2819806Men han kör alltid för seger.![]()
Jag fick mina fiskar varma efter något race förra året när jag skrev att han såg ut att ta det lite lugnare under de sista varven för att köra hem 20 poäng. Sånt gör tydligen inte RossiMen han kör alltid för seger.![]()
Om inte jag minns helt fel så satte Stoner sitt snabbaste varv på sista eller näst sista så Rossi körde nog så hårt han kunde, men med tanke på hur långt efter han blev på rakorna så fanns det väl inte så mycket mer han kunde ha gjort eller?
Får inte Suzuki-förarna vara med?amerikatipset:
6. Edwards
8. Trick Daddy
9. Kung Kenny
ozzietpset:
DNF Stoner
DNF Pitt
Som vanligt är du ute och cyklar. De fyra sista varven i Quatar:Jag fick mina fiskar varma efter något race förra året när jag skrev att han såg ut att ta det lite lugnare under de sista varven för att köra hem 20 poäng. Sånt gör tydligen inte Rossi![]()
Aha, men enligt rossifuckona ger han aldrig upp, "hur hopplöst det än verkar"?Som vanligt är du ute och cyklar. De fyra sista varven i Quatar:
Stoner Rossi
1.57,1 1.56,9
1.56,8 1.57,1
1.56,8 1.57,1
1.56,5 1.58,7
Först på sista varvet syns att Rossi inte kör fullt. Vilket förstås beror på att han slog av helt när det var uppenbart att loppet var kört med ett par sektioner kvar att köra.
Vad svamlar du om?Som vanligt är du ute och cyklar. De fyra sista varven i Quatar:
Rossi slog av ordentligt sista varvet. Fast det var många som åkte sina snabbaste varv i det absoluta slutet av racet. Världsmästaren exempelvis.Om inte jag minns helt fel så satte Stoner sitt snabbaste varv på sista eller näst sista så Rossi körde nog så hårt han kunde, men med tanke på hur långt efter han blev på rakorna så fanns det väl inte så mycket mer han kunde ha gjort eller?
Nej nej, han höll igen för att han vill låta någon annan vinna ibland. Precis som på Laguna Seca 2005.Exakt - Det var bara i de kurviga sektionerna Rossi hade nåt att säga till om, men knappt där heller. De omkörningar han gjorde var vackra, men troligen rätt så på absoluta marginalen. D.v.s Stoner var inte långsam om man säger så, och Rossi såg ut att få ta det på lite chans.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |