Jepp, du är antagligen impotent!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
det är mycket snack härinne, framförallt när många, till de kvinnliga (en del snubbar också) förarna/wannabe förarna droppar ordet 'ligga' i tid och otid, men kanske egentligen till ingen nytta:

http://www.bike.se/content/2855/

är DU drabbad?

tell us about it!

Ingen har klagat än... trots att jag inte e´purfärsk längre :)

Nä, jag är inte drabbad, har kollat...:D Har kört hoj i 20 år vått, kallt, torrt & varmt, ja i snö också.

I och för sig domnar hela paketet bort efter 10 min på BSA'n men känseln, och funktionen, återkommer en stund efter att man slutat köra.

Angående frågan om man prioriterar mc-åka eller kärleksliv, är inte det samma sak :va :tungan

/R

Det är väl en gammal tes. Att impotenta, korta och småkukade killar gärna vill bli sedda på motorcykel :va

jag får motsatt effekt, jag får stånd och kissar på mig.... Då kan jag känna mig frisk mao :va

jag får motsatt effekt, jag får stånd och kissar på mig.... Då kan jag känna mig frisk mao :va

mjaa, käre mc-broder, det du råkat ut för (mest troligt alltså) är ett fenomen som påminner starkt om STÅFRALLESYNDROMET som på sikt kan utvecklas till JUCKAREN.

läs gärna mer här och gå till farbror doktorn imorgon bitti om du känner igen dig:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=192776&highlight=St%E5frallesyndromet

en lösning på ditt tillstånd, kan dock vara att bära en sk. 'rymdblöja' och du kan då fortsätta med ditt så att säga.

I och för sig domnar hela paketet bort efter 10 min på BSA'n men känseln, och funktionen, återkommer en stund efter att man slutat köra.

/R

Känner igen symtomet. Vätternrundasyndromet kallas det, som jag skrev i en annan tråd. Eller som kompisen uttryckte det efter avslutad 30-mila cykeltur: Jag vet att jag pissar, men jag vet inte med vad:D .

Jag körde non-stop på Ciaomoppe typ 5 mil en gång, jag kunde bara inte pissa, helt sjukt. Polaren stod brevid, jag försökte flukta men han vred sig bort eftersom han hade samma problem. Droppade bara lite. Höll i sig några timmar och var riktigt läskigt.

Jag minns att den där RR föraren Vesa hade problem med blåsan pga just RR..

Är tydligen halv vanligt, eller så var det värre förr ( när jag läste det )

Ligga o pressa en RD 350 varv efter varv ger förmodligen urinrörsbesvär hos en del.

Ja vad faan säger man . . . Bettskena RULES !! :Bugar :Bugar Trådstartarnas konung :tummenupp

Ja vad faan säger man . . . Bettskena RULES !! :Bugar :Bugar Trådstartarnas konung :tummenupp

mjaa, det finns en del idéer till diverse trådar av olika karaktärer som nog ska behaga de flesta här på sh som vill bli upplysta.

tillsvidare får jag helt enkelt säga tack på ren svenska - tack!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman