Jepp, du är antagligen impotent!

har i så fall hänt på sistone. men med småbarn hemma har man inget behov av potens ;)

Det där är exempel på helt onödiga vardagsbryderier. Du skulle frågat istället: "Har farbror liten penis?". Vad kan gå fel :va
jag såg en äldre man vid stranden i somras han hade vit kostym,vita finskor, öppen hjälm och körde en ducati 999 undrade om han hade en liten kuk :va

Nej, det är när bensinen redan tagit effekt och oljetrycket leder till att det sprutar. Oftast alldeles för fort och till stor besvikelse för omgivningen.

hmm, det låter som en reaktion kroppen får :D

Det där är exempel på helt onödiga vardagsbryderier. Du skulle frågat istället: "Har farbror liten penis?". Vad kan gå fel :va

mjaa, sen kan man ju fråga sig vad för svar man förväntar sig och hur det kan påverka en ev. fortsatt diskussion...

Last edited:
Jag läste att vibrationer kan medföra minskning av tillväxthormoner i blåsan och prostatan. Blåsan slappnar av och det blir svårt att pinka. Hur går det då för HD-åkare och andra med vita fingrar? Jag har hört att dom dricker mycket öl också.:D

Jag läste att vibrationer kan medföra minskning av tillväxthormoner i blåsan och prostatan. Blåsan slappnar av och det blir svårt att pinka. Hur går det då för HD-åkare och andra med vita fingrar? Jag har hört att dom dricker mycket öl också.:D

ÄR DET SANT??

Jag har fan oxå läst det någonstans...hmm var var JO I FÖRSTA INLÄGGET I DENNA TRÅD:)

faan behöver köra mer mc... mitt problem är mer att den står i tid och otid... barn har jag så skuter skarpt gör bössan... :D

Nej inte drabbad...
Men å andra sidan sitter inte jag på pungen och kör...

När jag skrev inlägget hade jag den här i åtanke: :D

(Källa: Sidan 42, "Bjarne & Bempa blir bikers", av Joakim Lindengren,
Tago Förlag, ISBN 91 86540 580)

liten_sitta_pa_pungen2.png

Ett hysteriskt bra seriealbum om två killars försök att bli bikers.

Last edited:
ahhmen va fan.....

...jag har kört hoj i över 30 år, alla möjliga och omöjliga sorter , modeller, väder och temperaturer..

Jag är än mer horny och potent nog att ligga: nu än någonsin tidgare. Jag påstår att just hojkörning ger mer istället för mindre.

Min fru bävar för hur det skulle bli om jag slutar köra hoj, om man ska tro undersökningen...

EDIT: Såg just att det var en japansk undersökning....:D :D ... fy fan vilket garv....du stoppar ju i sig allt skit för att överhuvudtaget få fart på skinnmasken.

Läste precis om en annan undersökning dock från Kina där forskarna påstår att man får snea ögon om man kör sporthoj, speciellt de med nedfällda fotpinnar.

Läste precis om en annan undersökning dock från Kina där forskarna påstår att man får snea ögon om man kör sporthoj, speciellt de med nedfällda fotpinnar.

Kanske var samma undersökning där jag läste att människor som kör HD automatiskt får ölmage och valrossmustach ala Paul Teutul Sr.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman