Jehovas Vittne

jag bara öppnar dörren o precis när dom säger hej vi är från så drar jag igen den utan ett ord :)

den som öppnar med den meningen är antingen från jehovas, tv-pejlingen el försäljare :gnissla

Min bror fick två jehovas vittnen att lämna hans dörr gråtande...
Utan vare sig våld, hot om våld eller hårda ord. Han är inte helt snäll att argumentera med :D

En kompis var väldigt intresserad av den svarta sidan när han var yngre och öppnade dörren med ett exemplar av den svarta bibeln i handen, jehovas öppnade munnen, tittade ner, vände och gick utan ett knyst.

Själv brukar jag avkräva dom ett datum för undergången och välkommnar dom sen glatt på en kopp kaffe dagen efter det givna datumet.
/Danne

Fördelen med att bo nära deras klubblokal är att dom inte kommer och knackar på dörren.:tummenupp
Dom vill ju inte stöta sig med deras närmsta omgivning.

Nu var det väl inte det att du hade bar överkropp som skrämde utan det faktum att du dessutom hade bar underkropp.....

Syftar du på den lille grisskära spenen därnere? Den har väl aldrig skrämt nån? :D

Hur kan du undvika att bli skadad? När du drar åt en bult med en skiftnyckel, bör du se till att den sitter ordentligt på bulten. Fråga dig själv: Om jag slinter med verktyget, var kommer då min hand att hamna?

Ja jävlar. :rofl

Det skulle nog ta ett par år att göra ett motorbyte om man ska gå efter deras rekommendationer.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D