Jehovas Vittne

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Läste rätt nyss ett inlägg här på sh där det stod saxat från vittnenas hemsida hur man kunde roa sig som ungdom, har letat efter detta på deras hemsida nu men hittar det inte, så den som känner igen det kan väl länka? :tummenupp

"Som exempel kan nämnas ett par som sällskapade, men som bodde långt ifrån varandra. Till en början ringde de till varandra bara för att lära känna varandra bättre. Men så småningom kom de in på omoraliska samtalsämnen. Deras samtal blev mer och mer vågade. När de till slut kunde vara tillsammans, var det därför inte så konstigt att de snart uppförde sig på ett orent sätt".:tuttar :hihi

Vore något att lansera i Afrika kanske.

Så fantastiskt skönt med lite etik och moral för en gång skull.

Finns hur mycket som helst:

Råd som gäller hur man kan bryta vanan att onanera finns i boken
Ungdomar frågar, sidorna 198–211, utgiven av Jehovas vittnen

"Pressen på unga att vara sexuellt aktiva är mycket stor”, säger en ung kristen från Brasilien. Men Jehova vet vilka utmaningar de unga ställs inför. Var säker på att han kan ge dig all den hjälp du behöver för att fortsätta att vara ren i hans ögon. (Efesierna 6:14–18)

Last edited:
Du kan ju går runt och knacka på dörrar och störa folk som försöker spela WoW.

Man blir förbannad!!!!!!1 :mad:

Man borde jaga dem med yxa!

Trevligt sällskap om man gillar sånt sorts folk. Personligen gillar jag inte nån form av religion. Jag tror hellre på mig själv och det har funkat än så länge.

Om jehova knackar på dörren lär man ju säga:

"Vänta lite, ska bara röka klart ciggen och runka klart till porren!" :yoparty

Att folk alltid ska bli så otrevliga så fort de känner sig hotade....:rolleyes:

Jag råkade öppna åt Jehovas i bar överkropp en gång. De vände i dörren och kom aldrig mer tillbaka. Undras varför?

Bifogat

• chest.jpg
    chest.jpg
    44.9 KB · Visningar: 135
Man kan ju även reparera sin bil på ett säkert sätt, men jag undrar ju var det står att man kan spela bordtennis på en naturskön plats ..:va

Men herregud! Slår vad om att de gör detta efter att "jehova-snubben" fick sy stygn och blev underlättad att han fick turen att inte tappa så mycket blod att han skulle dött av förblödning då han inte skulle få göra en blodtranfusion... :rolleyes:

Ja, och så visar det sig att det inte alls var jehovas utan din mamma som knackade.

Ja men det spelar ingen roll, jag kommer ju inte direkt stå med handen på tasken och senaste nummret av Aktuellt Rapport i andra... :tungan

Jehovas vittnen
Rikets sal

jehovas.jpg

de var här och knacka på.
Sa att jag var djävulsdyrkre, så skrek de något med gud och gick :D

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...