Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
Lyckades parkera hojen i ett dike idag :kocko
Hur lyckades jag med detta kan man ju fråga sig. Allt började med att jag hämtade min tjej på Marstrand, sedan begav sig färden hem mot lilla Skogome, halvägs hem så börjar oljelampan blinka lite då och då = lite 2taktsolja, och till råge på det så var jag tvungen att slå på reserven för att bensinen var på väg att ta slut, och ingen mack i närheten
sedan får jag se skylten "kornhall 6 km" yess snart hemma
kanske klarar mig på oljan o soppan. Iaf så körde jag på en liten väg, som var ganska dålig med stora hål i vägen. Kommer till en sväng åker ner i en gropp och tappar nästan balansen kommer ganska långt ut i kurvan då ser jag att hela kruvan är full med grus, får panik o låser framhjulet i grusen och åker ner i ett dike, flickvän landar på mig. Konstaterar alla både jag o tjejen klarat oss utan skador. Hojen klarade sig också mycket bra tack vara det blöta gräset i diket. Men det jag blir lite små sur på. När vi försöker få upp hojen ur diket så åker 5-6 bilar förbi o kollar som fan, men ingen stannar o hjälper till bara bromsar lite o kollar på oss.
Vad hade ni gjort?

Hur lyckades jag med detta kan man ju fråga sig. Allt började med att jag hämtade min tjej på Marstrand, sedan begav sig färden hem mot lilla Skogome, halvägs hem så börjar oljelampan blinka lite då och då = lite 2taktsolja, och till råge på det så var jag tvungen att slå på reserven för att bensinen var på väg att ta slut, och ingen mack i närheten