Jajävlar....

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Måste bara skriva av mig.... Nu är det int lång tid kvar till frugan klämmer ut en liten en. Det börjar kännas i magen och man tänker rätt ofta på det och hoppas det går som planerat så det blir en underbar sommar...

Frun har redan planerat min sysselsättning med att ge mig en X-box för sena nätter och pappaledighet när tid finns...

måste va pirrigt!..grattis snart då! :tummenupp

ChaosX skrev:
Måste bara skriva av mig.... Nu är det int lång tid kvar till frugan klämmer ut en liten en. Det börjar kännas i magen och man tänker rätt ofta på det och hoppas det går som planerat så det blir en underbar sommar...

Frun har redan planerat min sysselsättning med att ge mig en X-box för sena nätter och pappaledighet när tid finns...

Grattis!! :)
Själv så rullar projekt "Fortplantning" på för mig och frugan, vi hoppas på lika god tur som ni inom en snar framtid. (Och jag vill oxxå ha en Xbox...)

// Boostmax

Jotack, så fort man tänker på det så pirrar det i hela kroppen och man glömmer detta här med GGN osv...

Boostmax: Klart turen kommer till er! :tummenupp
Xboxen är suverän, den saken är klar! Nu ska jag bara fundera ut en RIKTIGT bra och mysig present till frugan... Kom gärna med tips!

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna