Jajävlar....

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Måste bara skriva av mig.... Nu är det int lång tid kvar till frugan klämmer ut en liten en. Det börjar kännas i magen och man tänker rätt ofta på det och hoppas det går som planerat så det blir en underbar sommar...

Frun har redan planerat min sysselsättning med att ge mig en X-box för sena nätter och pappaledighet när tid finns...

måste va pirrigt!..grattis snart då! :tummenupp

ChaosX skrev:
Måste bara skriva av mig.... Nu är det int lång tid kvar till frugan klämmer ut en liten en. Det börjar kännas i magen och man tänker rätt ofta på det och hoppas det går som planerat så det blir en underbar sommar...

Frun har redan planerat min sysselsättning med att ge mig en X-box för sena nätter och pappaledighet när tid finns...

Grattis!! :)
Själv så rullar projekt "Fortplantning" på för mig och frugan, vi hoppas på lika god tur som ni inom en snar framtid. (Och jag vill oxxå ha en Xbox...)

// Boostmax

Jotack, så fort man tänker på det så pirrar det i hela kroppen och man glömmer detta här med GGN osv...

Boostmax: Klart turen kommer till er! :tummenupp
Xboxen är suverän, den saken är klar! Nu ska jag bara fundera ut en RIKTIGT bra och mysig present till frugan... Kom gärna med tips!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back