Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte bara låsa/ta bort alla såna här trådar om körning på tid på allmän väg? Det enda de bidrar med är ju fler olyckor...
Skulle man ta bort / låsa alla trådar som kan leda till olyckor så blir det inte mycket kul kvar på sporthoj.
Idiot nummer ett överlever sin rekordkörning på allmän väg och lägger ut filmen på Internet för allmän beskådan. Ytterligare 100 idioter tycker att det verkar ashäftigt och försöker själva slå tiden. För att kunna slå den idiotiska tiden måste man köra med ytterst små marginaler och ha tur att det inte kommer bilar på fel ställen. 90 av idioterna misslyckas med att slå tiden och ger upp. Sex av idioterna kör av vägen och blir skadade. Tre av idioterna kör ihjäl sig själva, varav en tar med sig en annan i graven. Den sista idioten slår tiden och lägger ut filmen på Internet. Så är vi tillbaka på ruta ett.
Varför verkar alla tro att gatuåkare är helt pantade i huvuet. Förstår man inte att de flesta av dessa tids körningar är på tidiga mornar när det inte är så mycket trafik. Ofta används även vakter som håller koll på allmämheten så de inte kommer till skada
. Det ser jag som en självklart. Sen utsätter sig föraren själv för risk, men sist jag kollade så levde vi i ett fritt land och man gör vad man vill med sitt liv.
Ja du är ju tjej så man behöver inte ens kommentera ditt inlägg iof.
Det kommer väl säkerligen en dag då man träffar på en intelligent tjej också, det har pappa sagt att det faktiskt finns nånstans.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men de har jöö vakter jööö...det är ju en självklarhet vid tidtagning på allmän väg![]()
![]()
Vakter fungerar säkert bra om man kör illegalt 402 meters-race. Jag har dock lite svårt att se att vakter skulle bli effektivt på en längre vägsträcka som har en massa påfarter och boende längs med den. Men det är klart, tillräckligt många så kan man täcka upp.Kan även vara så att hon råkar vara lite mer insatt i denna tidsjakt en tidig morgon än vad du är...
Undrar...
...om alla som är så snabba på allmänna vägar och sätter "rekord" är lika snabba och duktiga på bana också!? Eller?
Annars tycker jag som många andra att sånt hör inte till på allmänna vägar. Inte värt risken, speciellt för de andra medtrafikanter.
//Dio
Kan även vara så att hon råkar vara lite mer insatt i denna tidsjakt en tidig morgon än vad du är...
Själv hoppas jag på "Aktiv självsanering" av gasglada idioter på allmän väg...
Intressant fråga
Ja va tvungen att snacka lite med Lameriders
Karlskoga 1.11
Gotland ring 1,32
Anderstorp 1,46
Nurburgring ca 8 min bridge to gate och enligt dem så är detta Ärliga tider o inga snackartider..
Om man säger såhär varför åker folk sporthoj e de för att åka lagligt?? Skärp er förfaan man åker sporthoj sportigt o inger annat o vad innebär detta?? jo olyckor händer och kommer alltid hända..
Sen e de så kul att läsa alla moralkärrings inlägg,efter att ha hört en del rykten om de absolut duktigaste och präktigaste människor här på SH,så börjar man förstå att de e de lugnaste vattnen de värsta fiskarna lever..
Kan ha en förklaring till att en del blir så arga och anti dessa trådar..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |