Jahaaa då har man sålt.............

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
:D Fåårdden.......

Så vad ska man köpa istället?? :va :confused:

Har kollat lite på Ford S-max, Mitsubishi Grandis, Peugeot 307SW........

Enda kravet är väl bensinsnål och att det är minst en 03:a. Ngn som har ngt annat alternativ eller kan säga ngt om ovanstående modeller.:va

attachment.php

Last edited:
Rasorblade skrev:
2466746 :D Fåårdden.......

Så vad ska man köpa istället?? :va :confused:

Har kollat lite på Ford S-max, Mitsubishi Grandis, Peugeot 307SW........

Enda kravet är väl bensinsnål och att det är minst en 03:a. Ngn som har ngt annat alternativ eller kan säga ngt om ovanstående modeller.:va

Bensinsnål? Va e d?

Tjöp Husaberg! :yoparty

Rasorblade skrev:
2466882 Hmmm från en Ford Mondeo ST220 med V6:a till en Galant V6:a...nja det vetefaen om det inte är ett nedköp...:D
Tjöp en diesel med partikelfilter.

Mondeo finns med 2,2 liters diesel på 155hk och 400nm i vrid. Jag funderar på en dieselbil vid nästa byte iallafall, grymma dragbilar.

Rasorblade skrev:
2466882 Hmmm från en Ford Mondeo ST220 med V6:a till en Galant V6:a...nja det vetefaen om det inte är ett nedköp...:D
Klart det blir mindre ax men jag gasar med hojen istället för bilen

Jag körde Peugeot 307 SW förut, mycket trevlig bil. Gott om plats, sätena bak indivuellt justerbara och går att plocka ut. Det går dessutom att sätta in två säten till så den blir sjusitsig. Dock bör man inte vara för stor om man vill sitta i tredje raden :)

Kraftfull skrev:
2467279 Jag körde Peugeot 307 SW förut, mycket trevlig bil. Gott om plats, sätena bak indivuellt justerbara och går att plocka ut. Det går dessutom att sätta in två säten till så den blir sjusitsig. Dock bör man inte vara för stor om man vill sitta i tredje raden :)
ok...det lutar åt en sådan.....panoramataket är ju coolt:D

KÖP MIN SOSSE-CONTAINER!!!

Vit völvo 245, sänkt, bling-bling fälgar, vita blinkers!
Alla breeewdar kommer tappa hakan när de ser dig köra den med poplådan i bagagen!

ofan, sa du bensinsnål bil?
Jaja, lastutrymme finns ju iaf :D

Kraftfull skrev:
2467279 Jag körde Peugeot 307 SW förut, mycket trevlig bil. Gott om plats, sätena bak indivuellt justerbara och går att plocka ut. Det går dessutom att sätta in två säten till så den blir sjusitsig. Dock bör man inte vara för stor om man vill sitta i tredje raden :)

Dessutom kan han gå med i www.peugeot-sport-club.com och köra på banträffar och konbaneträffar:yoparty

Man kan ju köra med allt:) Jag anordnar en årligt återkommande träff på Parken. Liten tight bana vid Arendal. Tight är gött:slicka

Men seriöst så ska ju 307:an vara en rätt så prisvärd bil. Den är ju oerhört populär föräljningsmässigt också.
Kolla in 307:or med panoramatak, älskad av barnen:tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...