Jahaaa då har man sålt.............

Rash skrev:
2467526 Man kan ju köra med allt:) Jag anordnar en årligt återkommande träff på Parken. Liten tight bana vid Arendal. Tight är gött:slicka

Men seriöst så ska ju 307:an vara en rätt så prisvärd bil. Den är ju oerhört populär föräljningsmässigt också.
Kolla in 307:or med panoramatak, älskad av barnen:tummenupp

Kolla bilden ovan......:tummenupp

Ps. såg att peugeot-forumet blivit "hackad"

Rasorblade skrev:
2467535 Kolla bilden ovan......:tummenupp

Ps. såg att peugeot-forumet blivit "hackad"

Såg också det.. Har den som startsida, så jag är glad att jag har ett fönster öppet..

BMW 3-serie touring?
316 om du vill ha snål, 330 om du vill ha fart, å däremellan har du hela skalan :tummenupp
...och tvärtemot vad många volvofetishister "vet", så är de ganska billiga att ha. (Jo, blir naturligtvis dyrare med större motorer, men ändå inte så farligt.)

Stortryne skrev:
2468157 BMW 3-serie touring?
316 om du vill ha snål, 330 om du vill ha fart, å däremellan har du hela skalan :tummenupp
...och tvärtemot vad många volvofetishister "vet", så är de ganska billiga att ha. (Jo, blir naturligtvis dyrare med större motorer, men ändå inte så farligt.)
Han ville ju ha lastutrymme, en 5-serie blir nog bättre då. Annars same same.

Finns en apbillig bmw-mek ute i partille, vi lämnaden i zätan för den stora servicen och den kostade bara ett par tusenlappar, 4-5 kanske, o då var det inräknat alla delar oxå.

Det blidde en Peugeot 307 sw
Sänkt, 225/45/17" och DRAG!! :tummenupp :D

Så nu ska det bara in fetare radio och tonade rutor.......någon som är fena på solfilm??

Bifogat

• 307 sw.jpg
    307 sw.jpg
    59.5 KB · Visningar: 57
Last edited:
Grattis! Förstod det då du la in en annons på orginal Peugeot fälgar.. Ska du inte ha de till vinterdäcken då?

Rash skrev:
2480819 Grattis! Förstod det då du la in en annons på orginal Peugeot fälgar.. Ska du inte ha de till vinterdäcken då?
njaa....fick bra v-däck till men då 15" så vet e faen.....får som ngn nappar. Annars behåller jag dem till nästa vinterdäck:tummenupp

Rasorblade skrev:
2480825 njaa....fick bra v-däck till men då 15" så vet e faen.....får som ngn nappar. Annars behåller jag dem till nästa vinterdäck:tummenupp

Ska du bara ha fälgar så kan jag ordna lite schysst rabatt från Specialfälgar.. Bara att pm:a. Klart man ställer upp för en Peugeot-broder;) Även om du kör en familjebil och inte en ultrasuperduperrääääääser som mig;):D

Rash skrev:
2480845 Ska du bara ha fälgar så kan jag ordna lite schysst rabatt från Specialfälgar.. Bara att pm:a. Klart man ställer upp för en Peugeot-broder;) Även om du kör en familjebil och inte en ultrasuperduperrääääääser som mig;):D

vet inte..jag tror jag behåller 17" som sitter på....annar var jag sugen på dessa.....
panther.JPG

endast 1498:-/st.:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Nytt forum :P

Får döpa om GBG forumet till peggut-raaaser forum istället...

Men för faen Razor du kan ju inte ratta franskt, :D hehehe näääh vetu skaffa dig en udi A4 2.0T 200hk+ FSI låg bränslr förbrukning & 17Tums Org, elr varför inte A6an's combi den är manlig tacka vet ja tysk kvalitet,o för dig är det ju bara att knalla över gatan för en provkörning.:tummenupp

Aja jag har iaf beställt mig en A4 -07a' 2.0T me 19Tums som ska dra stonkan på släppet hela nästa sässong...

Happy hunting.
Striden

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien