tripleGUBBEN
Ny medlem
Då har man blivit stoppad i en polis-kontroll idag påväg till skolan ( FAN att man inte tog cyklen). Det första dom gör är att kuta ut och vinka in mig, så man kör ju in snällt o ställer sig på trottoarkanten. Och sen börjar dom fråga om körkortet och att jag ska blåsa, Så jag visar dom körkortet och blåser =). Sen kommer ju problemet att jag bara har A-begränsat och motorcyklen är strypt på pappret men inte i verkligheten. Men det verkade inte dom kunna, Så jag trodde allt var OK. Men sen så kommer en Mc-polis, Och han börjar ju fråga direkt om den är strypt och sånt, Och då säger jag ju att den är det, Sen säger han om jag verkligen är säker på det eftersom han ska provköra den, Så då är det ju lika bra att säga sanningen, så dom inte blir ännu mer sura, Men jag visste ju att detta kunde hända när ja ströp av den, Så jag får ta konsekvenserna. Det blir väll ca 900 i böter + körkortet indraget antingen i några månader eller att jag får ta om det. Hoppas det inte blir att jag får ta om det
Peace
Peace

: