Caffe skrev:För tusan korpe, jag tror nästan du går utanför skalan på min Pajasmätare![]()

//@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Caffe skrev:För tusan korpe, jag tror nästan du går utanför skalan på min Pajasmätare![]()
sandstream71 skrev:Den dag min son eller dotter blir överkörd av en hoj och ingen runt omkring kunde se nummerskylten eftersom den var för liten, satt fel eller saknades ska jag be om en bra förklaring från er som åker runt med för liten skylt, eller en som sitter så ingen ser den eller som inte har någon alls :kocko
Om ALLA hojåkare hade rätt skylt på rätt ställe osv skulle snuten kunna ägna sig åt annat (som att jaga bilar tex)
PenDragon skrev:All den tid de lägger på att gnälla på hojägares mini(och inflyttade)skyltar och bilägares eventuella vingar som de givetvis kan och därför SKA ge böter för, tycker man att de kunde ha lagt på vettigare saker istället.
Riddler skrev:Kan väl bara lite kort säga beträffande wheelies och vårdslöshet i trafik att jag spenderat en liten stund för att hitta ett sådant rättsfall men inte hittat något hos varken hovrätterna eller i högsta domstolen. Betyder iofs inte att det inte finns men jag tvivlar på det. Kan iofs vara så nytt att det inte kommit in ännu.
blub skrev:Större är bättre!
eller...?
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=46145
edit: Ja. Jag ville bara visa upp min hoj, igen.
CorbenDallas skrev:Som sagt, om alla haft rätt skylt hade dom kanske lagt tiden på annat...
Skönt att det finns en del vettiga poliser iafKaZ skrev:jaha...
Så nu ere så att Polisen är ute och jagar hojar för att kolla deras reg.-skyltar?
bra att man vet!![]()
tror faktiskt att om en polisbil får syn på en mc med miniskylt och följer efter, samt samtidigt får in ett anrop om att det pågår ett rån eller våldtäckt eller liknande att de faktiskt skiter blanka fan i killen på mc:n. Men det e juh vad jag tror. Och det får jag tro! haha![]()
Sen tycker jag personligen att det e snyggast utan skylt och utan blinkare. Inte så vasst att köra utan blinkare dock, då jag anser att det faktiskt är bättre att blinka innan man svänger jämfört med att prova med tankeöverföring...![]()
Fick själv bassning i Onsdags när jag blev stoppad på Sveav.
4:a 2r... miniskylt, reflex, för vita blinkare bak (den satans lampfärgen försvinner...
) och sen funka tutan inte av nån anledning?
blev 800 pix i böter och om besiktning inom 1 månad.. men då jag vet att detta kan ske så... ja, jag bara garva och surrade vidare med snuten som sen gav mig 200:- i rabatt för gott uppförande, som han sa. Att det sen sitter ett Helsystem på hojen och låter ganska mycke sa han inte gjorde någe... haha han sa att den låter som en race-twin ska göra! Mycket kunnig Polis måste jag säga![]()
..
tjing
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |