Jaha första bötern i år....!

soppatorsken skrev:
Eller ännu lättare, man slipper att få böter med orginalgrejor. Men eftersom det tydligen är så hemskt att ha en normal nr.skylt så får man väl räkna med böter.

@korpe: Fucko!

Det är farligt med stooooora blinkers. Tänk vindmotståndet...

tob skrev:
Jag förstod aldrig meningen med den här tråden riktigt...
Är den ämnad som allmän info om att man får böter om det man åker på inte är i lagligt skick?
I såna fall kan jag meddela att dom flesta redan vet det.
Eller är det nåt jag har missat här?
/T

Om du varit här sedan mars 2003 borde du veta att runt hälften av posterna på det här forumet är av den här typen (folk berättar om nått mer eller mindre intressant som inträffat). Om du tycker att det är ointressant och störande kanske du borde leta upp något annat forum (BMW-klubben?).

CorbenDallas skrev:
Tja, jag skiter fullständigt i Mona Lisa, precis som jag skiter i storleken på blinkers.

And suddenly everything just make sense... :7peta

Bifogat

• 175_7569 kopiera.jpg
    175_7569 kopiera.jpg
    55.1 KB · Visningar: 121
Last edited:
HeHe min dotters kompisar sitter och läser "Korpes" inlägg och asgarvar åt dig,Du är deras idol :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Måste vara kul att vara fjortisidol :D

Långa farbron skrev:
Jo och det allra hemskaste vore ju om någon såg att man blinkade med dom...fy vad pinsamnt :huvet

Menar du att du har blinkers? Bara det är ju värsta förnedringen :D

TheDude skrev:
Menar du att du har blinkers? Bara det är ju värsta förnedringen :D

Jo 4st jättelika orginal med gult och fint glas på,dom jag använder varje gång jag skall svänga.Och illistigt nog sitter det en liten knapp placerat på styret som man kan stänga av eller på dom med ..... :banana Lycka är orginalblinkers :kär

Teo skrev:
Det är ju framhjulet som slits... :va låt bli koplingen

jo så har jag också (miss)uppfattat det! Visst sliter det väl mera framhjul än bakhjul vid mycket bakhjulsåkning :confused:

/KaliZ

Långa farbron skrev:
...Och illistigt nog sitter det en liten knapp placerat på styret som man kan stänga av eller på dom med .... :banana

Jag råkade "stänga på" dom en gång när jag skulle tuta på :tuttar

:rodnar

Flagga skrev:
Jag råkade "stänga på" dom en gång när jag skulle tuta på :tuttar

:rodnar

Lätt hänt ,då kan man genom en sinnrik liten lampa(eller två) som sitter vid din väl använda hastighetsmätare kan man se om man råkat stänga på sin blinkers genom att denna/dessa då blinkar(tack för det Honda) ,själv tar jag det säkra för det osäkra och envisas med att både blinka och tuta genom alla svängar :fakta

Last edited:
störande?

Nacka skrev:
Om du varit här sedan mars 2003 borde du veta att runt hälften av posterna på det här forumet är av den här typen (folk berättar om nått mer eller mindre intressant som inträffat). Om du tycker att det är ointressant och störande kanske du borde leta upp något annat forum (BMW-klubben?).

Ojdå! Stör du dig på mitt inlägg?
Det jag blev var lite undrande över syftet, ville han ha medlidande eller förstod han inte konsekvensen av att inte ha hojen i lagligt skick.
Hur intressant det var kan väl kanske diskuteras...
Tycker du att det är intressant? Ingen blinkers och slitna däck?
Hittar ingen gäspsmiley!
Vad BMWforum beträffar, så kan väl du hänga på Zatsy istället då! :D
/T

Den dag min son eller dotter blir överkörd av en hoj och ingen runt omkring kunde se nummerskylten eftersom den var för liten, satt fel eller saknades ska jag be om en bra förklaring från er som åker runt med för liten skylt, eller en som sitter så ingen ser den eller som inte har någon alls :kocko

Om ALLA hojåkare hade rätt skylt på rätt ställe osv skulle snuten kunna ägna sig åt annat (som att jaga bilar tex :D)

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT