Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoS skrev:
När Länstyrelsen beslutar att jag inte är lämplig förare längre så slutar jag köra. Det vore kul att brumma på Rörken, men jag känner ingen med släp så det får vara. Det är kanske bäst så.
Jag är nu ganska säker på att det blir 4 månader...![]()
WestW skrev:Man får väl inte köra på Rörken utan kort?
Penguin skrev:Jo, du får övningsköra där. Instruktören kan stå vid sidan av banan och övervaka.
WestW skrev:Ok, tack. Det var som jag trodde.
JoS får ju tyvärr inte köra på banan för han lär väl inte få något körkortstillstånd heller![]()
TomK skrev:I den oreggade gruppen går det bra - bara att låna en moppe, 125:a eller pocketbike och betala träningslicens...
WestW skrev:Det kostar lika mkt som för alla andra då eller?
Då går det alltså bra för mig att köra med min Duke i den klassen utan handledare och sånt?
Vad är det för andra som kör där? Blir man överkörd av nån roadracingförare eller nått sånt?
JoS skrev:
TomK: Menar du att jag och Kryptoniten skulle köra i samma grupp?Stackars Kryptoniten...
JoS skrev:
TomK: Menar du att jag och Kryptoniten skulle köra i samma grupp?Stackars Kryptoniten...
Kan man få övningskörningstillstånd med indragen lapp troPenguin skrev:Jo, du får övningsköra där. Instruktören kan stå vid sidan av banan och övervaka.
Sphyrna skrev:Kan man få övningskörningstillstånd med indragen lapp tro![]()
Han har väl inte blivit av med körkortet hellerPenguin skrev:Jag syftade på WestW dårå........hajaru eller?
Sphyrna skrev:Kan man få övningskörningstillstånd med indragen lapp tro![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |