Jaha, då var det min tur då...

Nåja, det kunde ju ha varit värre. Din PM-låda är förresten smockfull kan jag meddela.....så rensa!
 
Sorgligt! Men det är väll skönt att det äntligen kommit ett beslut så du slipper fundera på vad som händer.
Och indragningen kan ju inte komma bättre i tid.
Nu kommer du vara laddad inför nästa säsong!
 
Re: Re: UPDATE!

Ugluk skrev:
Dina onda gärningar har hunnit ikapp dig, missdådare! :brynad
Hehehe... True! :slicka

Kongo skrev:
Jag vet hur det känns...
Dú slapp ju det iaf under högsäsongen..
Om konstapeln dragit kortet vid vägkanten hade jag fått tillbaka kortet om 3 dagar! :rolleyes: Du kan ju hajja vad jag hade kört hoj då! :D
 
Snacka om flyt att du kunnat köra hela säsongen, hade jag vart du hade jag betraktat straffet som en hundradel så hårt att vara utan i 4 månader nu som om det varit hela sommaren. Själv blev jag av med mitt 19 mars till midsommarafton iår. det var 125 på 70 med bil. Snuten drog kortet på plats, fick 48 timmar kvar att köra. Nu passad det ju mig rätt bra, har ju kunnat köra hela sommaren sen. Får väl erkänna att det blev en del körande även under de där tre månaderna för mig, speciellt sista tre veckorna behövde jag bilen för att kunna jobba. Å lite hoj var jag tvungen att åka även under våren....

till slut får jag svära lite över det jävla regnandet! *grrr*
 
Vid lunch idag lämnade jag in körkortet till receptionen på länstyrelsen.
Nu är det definitivt. JoS har inget körkort längre. :(

Dagen började "perfekt". Duggregn och +5°C. Det är såå kul att cykla då! :finger
 
Ja djävlar! Om 12 dagar kommer jag få köra igen! :banana

Fan vad glad jag blir! :yoparty

Den 27 är det fritt fram för mig att gazza igen. Det skall jag göra!
Nu skall jag skaffa en ny bil. :fakta
 
Last edited:
JoS har inget körkort...
JoS har inget körkort... :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top