Äh, jag gillar min nya bike... tyvärr fick jag inte visa upp den på Söndagen under race. Bah!
Håll till godo!
Håll till godo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)Äh, det är ju en POWER wheelie... ingen fetingwheelie. Sånna är inte bra för varvtiderna =)Oddjob skrev:2133835Äh, bättre kan du![]()
(säger jag som övningskör 25kw)
Bah! Victory öh.. varv eller nått. Från nått torrpass där jag försökte komma in lite i hojen (involverade känna på kraften i r1an hehe).Avanti skrev:2133871victory wheelie?
den brutalaste av dom alla! 2:an! den är fetFetvadd skrev:2134188Vilken växel skedde den magiska wheelien på?
Annat är det med Rosinante, den är bara bara snabb, verkar det som!Don Quixote skrev:2134414Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.

Swedie skrev:2133822Äh, jag gillar min nya bike... tyvärr fick jag inte visa upp den på Söndagen under race. Bah!
Håll till godo!![]()
Peccus skrev:2134854Vad har du för gotta på din hoj nu Swedie? Vart det Öhlins-innehåll i gaffel och prylar i vinter eller hur var det? Ngt gjort i motorn?
mycket lul lul blir detSwedie skrev:2134866Inte så mycket egentligen.
Helsystem från Hindle, PCIII, Öhlinskittade gafflar och Öhlins-dämpare bak. PP-tuning fotpinnar. Motorn får ju inte röras tyvärr. Men det gör inget, den rör på sig bra ändå kan jag lova![]()

Don Quixote skrev:2134414Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.

Yoshi_gixxeRR skrev:2133844Ok, nu ska du bara lära dig att ta upp den högre, kanske hålla upp ena handen o PEKA![]()
![]()
Sedan öva lite på att få in en "can can" på det hela...
Då jävlar ska du se att du får stil på åkningen![]()
![]()
![]()
![]()
.../Yoshi
En bild säger mer än 1000 ord...Mr EmCom skrev:2136778kan nån berätta vad en "can can" är för nått?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |