Jag wheelar...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Äh, jag gillar min nya bike... tyvärr fick jag inte visa upp den på Söndagen under race. Bah!

Håll till godo! :rock

2006look.jpg

Ok, nu ska du bara lära dig att ta upp den högre, kanske hålla upp ena handen o PEKA :yoparty :rolleyes:

Sedan öva lite på att få in en "can can" på det hela...

Då jävlar ska du se att du får stil på åkningen :tummenupp

:hihi :hihi :hihi

.../Yoshi

victory wheelie?

Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.

Don Quixote skrev:
2134414 Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.
Annat är det med Rosinante, den är bara bara snabb, verkar det som! :yoparty

Vad har du för gotta på din hoj nu Swedie? Vart det Öhlins-innehåll i gaffel och prylar i vinter eller hur var det? Ngt gjort i motorn?

Peccus skrev:
2134854 Vad har du för gotta på din hoj nu Swedie? Vart det Öhlins-innehåll i gaffel och prylar i vinter eller hur var det? Ngt gjort i motorn?

Inte så mycket egentligen.
Helsystem från Hindle, PCIII, Öhlinskittade gafflar och Öhlins-dämpare bak. PP-tuning fotpinnar. Motorn får ju inte röras tyvärr. Men det gör inget, den rör på sig bra ändå kan jag lova :)

Swedie skrev:
2134866 Inte så mycket egentligen.
Helsystem från Hindle, PCIII, Öhlinskittade gafflar och Öhlins-dämpare bak. PP-tuning fotpinnar. Motorn får ju inte röras tyvärr. Men det gör inget, den rör på sig bra ändå kan jag lova :)
mycket lul lul blir det :drool

snygg bild .

Don Quixote skrev:
2134414 Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.

Min FZR från -89 powerwheelar också på tvåan med mig hängande över tanken. Verkligen. :7peta

Yoshi_gixxeRR skrev:
2133844 Ok, nu ska du bara lära dig att ta upp den högre, kanske hålla upp ena handen o PEKA :yoparty :rolleyes:

Sedan öva lite på att få in en "can can" på det hela...

Då jävlar ska du se att du får stil på åkningen :tummenupp

:hihi :hihi :hihi

.../Yoshi

kan nån berätta vad en "can can" är för nått?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg