Jag wheelar...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Äh, jag gillar min nya bike... tyvärr fick jag inte visa upp den på Söndagen under race. Bah!

Håll till godo! :rock

2006look.jpg

Ok, nu ska du bara lära dig att ta upp den högre, kanske hålla upp ena handen o PEKA :yoparty :rolleyes:

Sedan öva lite på att få in en "can can" på det hela...

Då jävlar ska du se att du får stil på åkningen :tummenupp

:hihi :hihi :hihi

.../Yoshi

victory wheelie?

Avanti skrev:
2133871 victory wheelie?
Bah! Victory öh.. varv eller nått. Från nått torrpass där jag försökte komma in lite i hojen (involverade känna på kraften i r1an hehe).

Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.

Don Quixote skrev:
2134414 Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.
Annat är det med Rosinante, den är bara bara snabb, verkar det som! :yoparty

Vad har du för gotta på din hoj nu Swedie? Vart det Öhlins-innehåll i gaffel och prylar i vinter eller hur var det? Ngt gjort i motorn?

Peccus skrev:
2134854 Vad har du för gotta på din hoj nu Swedie? Vart det Öhlins-innehåll i gaffel och prylar i vinter eller hur var det? Ngt gjort i motorn?

Inte så mycket egentligen.
Helsystem från Hindle, PCIII, Öhlinskittade gafflar och Öhlins-dämpare bak. PP-tuning fotpinnar. Motorn får ju inte röras tyvärr. Men det gör inget, den rör på sig bra ändå kan jag lova :)

Swedie skrev:
2134866 Inte så mycket egentligen.
Helsystem från Hindle, PCIII, Öhlinskittade gafflar och Öhlins-dämpare bak. PP-tuning fotpinnar. Motorn får ju inte röras tyvärr. Men det gör inget, den rör på sig bra ändå kan jag lova :)
mycket lul lul blir det :drool

snygg bild .

Don Quixote skrev:
2134414 Ja jag körde också feting-R1a på torpet i måndags och den powerwheelar verkligen på tvåan på den rakan även om man inte vill. Hur cool som helst. Satt o skrattade hela varvet runt.

Min FZR från -89 powerwheelar också på tvåan med mig hängande över tanken. Verkligen. :7peta

Yoshi_gixxeRR skrev:
2133844 Ok, nu ska du bara lära dig att ta upp den högre, kanske hålla upp ena handen o PEKA :yoparty :rolleyes:

Sedan öva lite på att få in en "can can" på det hela...

Då jävlar ska du se att du får stil på åkningen :tummenupp

:hihi :hihi :hihi

.../Yoshi

kan nån berätta vad en "can can" är för nått?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back