Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blir nog ingen filmning i kväll tror jag, blev i princip inget nu på förmiddgen heller, blåste så, lite bilder blev det dock.SmacK skrev:Blir de nån eftermiddagsfilmning? tid ? plats?
PM:a mig då... Jag missade ju detta helt. Såg det nu först. Här har jag suttit hemma och haft tråkigt, och så skulle ni ut och leka... Jag vill också vara med...Hultan skrev:Blir nog ingen filmning i kväll tror jag, blev i princip inget nu på förmiddgen heller, blåste så, lite bilder blev det dock.
Vi kör igen nån dag!
En hel del folks som vill bli pm:ade när det beger sig, lite svårt att hålla reda på tyvärr, håll koll i tråden bara å haka på sen!Firefly skrev:PM:a mig då... Jag missade ju detta helt. Såg det nu först. Här har jag suttit hemma och haft tråkigt, och så skulle ni ut och leka... Jag vill också vara med...
Glöm nu inte att PM:a mig. Jag vill vara med... Jag är ledig alla onsdagar. Och när nästa vecka är passerad så har jag semester...
skriv i tid bara så man hinner planera in det... Bor ju inte mitt i götet direkt...Hultan skrev:En hel del folks som vill bli pm:ade när det beger sig, lite svårt att hålla reda på tyvärr, håll koll i tråden bara å haka på sen!
Måste bli lite filmat snart har inget roligt material att jobba med![]()
Nästa gång får det bli på icke lunchtidHultan skrev:En hel del folks som vill bli pm:ade när det beger sig, lite svårt att hålla reda på tyvärr, håll koll i tråden bara å haka på sen!
Måste bli lite filmat snart har inget roligt material att jobba med![]()
Hehe, ja det får det bliduke_gbg skrev:Nästa gång får det bli på icke lunchtid
sE VAD DE GICK UNDAN !!! :kockoMary skrev:Riktiga actionbilder ju!![]()
duke_gbg skrev:sE VAD DE GICK UNDAN !!! :kocko
Man frågar peter (mookie) snälltCrIlLLe skrev:hur får man tag på alla bilder sen idag då?? skulle vara roligt att ha dom![]()
Tja, det är ett helvete att få ihop lite folk som kan, jag jobbar alltid kväll nu ett tag tex. Men till helgen så kan vi väl se.MrEd skrev:Blir det nån fortsättning eller?
Om nån lånar mig en hoj så...Hultan skrev:Tja, det är ett helvete att få ihop lite folk som kan, jag jobbar alltid kväll nu ett tag tex. Men till helgen så kan vi väl se.![]()
Hultan skrev:Tja, det är ett helvete att få ihop lite folk som kan, jag jobbar alltid kväll nu ett tag tex. Men till helgen så kan vi väl se.![]()
Vissa kan-vissa inte,vissa får reda på det-vissa inte,inte lätt o haka på då...Hultan skrev:Tja, det är ett helvete att få ihop lite folk som kan, jag jobbar alltid kväll nu ett tag tex. Men till helgen så kan vi väl se.![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|