Jag vill spela in en film!

SmacK skrev:
Blir de nån eftermiddagsfilmning? tid ? plats?
Blir nog ingen filmning i kväll tror jag, blev i princip inget nu på förmiddgen heller, blåste så, lite bilder blev det dock.

Vi kör igen nån dag!

Hultan skrev:
Blir nog ingen filmning i kväll tror jag, blev i princip inget nu på förmiddgen heller, blåste så, lite bilder blev det dock.

Vi kör igen nån dag!
PM:a mig då... Jag missade ju detta helt. Såg det nu först. Här har jag suttit hemma och haft tråkigt, och så skulle ni ut och leka... Jag vill också vara med...

Glöm nu inte att PM:a mig. Jag vill vara med... Jag är ledig alla onsdagar. Och när nästa vecka är passerad så har jag semester...

Firefly skrev:
PM:a mig då... Jag missade ju detta helt. Såg det nu först. Här har jag suttit hemma och haft tråkigt, och så skulle ni ut och leka... Jag vill också vara med...

Glöm nu inte att PM:a mig. Jag vill vara med... Jag är ledig alla onsdagar. Och när nästa vecka är passerad så har jag semester...
En hel del folks som vill bli pm:ade när det beger sig, lite svårt att hålla reda på tyvärr, håll koll i tråden bara å haka på sen! :tummenupp

Måste bli lite filmat snart har inget roligt material att jobba med :huvet

Hultan skrev:
En hel del folks som vill bli pm:ade när det beger sig, lite svårt att hålla reda på tyvärr, håll koll i tråden bara å haka på sen! :tummenupp

skriv i tid bara så man hinner planera in det... Bor ju inte mitt i götet direkt...

Hultan skrev:

Nästa gång får det bli på icke lunchtid

Bifogat

• tur.jpg
    tur.jpg
    110.6 KB · Visningar: 109
duke_gbg skrev:
Nästa gång får det bli på icke lunchtid
Hehe, ja det får det bli :)

Här har ni lite fler bilder från turen!

Bifogat

• P7060016 (Medium).JPG
    P7060016 (Medium).JPG
    115 KB · Visningar: 108
  • P7060018 (Medium).JPG
    P7060018 (Medium).JPG
    93.5 KB · Visningar: 123
  • P7060015 (Medium).JPG
    P7060015 (Medium).JPG
    103.8 KB · Visningar: 94
Jag såg er allt.. på jonserredsvägen när ni stod i vägkanten och såg outlaw ut.. Blev det någa snygga stunts då?

hur får man tag på alla bilder sen idag då?? skulle vara roligt att ha dom :tummenupp

planera en hyffsad dag mitt i veckan så kan vi köra high speed filmning på valfri motorväg...tankcam riktad mot displayen o sedan nån som kan filma förbifart vid lite olika platser...typ hjälmcam ,tankcam plus 3-5 vanliga vid vägkanterna vore något...

Blir det nån fortsättning eller?

MrEd skrev:
Blir det nån fortsättning eller?
Tja, det är ett helvete att få ihop lite folk som kan, jag jobbar alltid kväll nu ett tag tex. Men till helgen så kan vi väl se. :tummenupp

Hultan skrev:
Tja, det är ett helvete att få ihop lite folk som kan, jag jobbar alltid kväll nu ett tag tex. Men till helgen så kan vi väl se. :tummenupp

I´m in baby. Du kan väl skicka ett sms till mig när du ser detta för jag har visst wheelat bort min mobil med alla nummer=(

Allt detta PMande,lägg upp tid o plats i tråden här istället

Hultan skrev:
Vissa kan-vissa inte,vissa får reda på det-vissa inte,inte lätt o haka på då...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8