Jag vill köra med någon på ERF Falken!!!

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Hejsan

Erik heter jag o skulle gärna vilja köra ERF Falken. Tyvärr har jag inget eget team så därför frågar jag. Om något team är en gubbe kort så är jag väldigt gärna med o kör.

Kanske blir bäst om våra ambitioner är någorlunda lika. Så ett Topp-15 team med en hoj som inte är allt för fulmekad (helst inte fulmekad alls) är väl vad jag söker efter.

Givetvis löser vi det ekonomiska också.

Tack tack. Hej Hej :tummenupp

/Jorpes

Kan möjligen bli aktuellt. Tycker vi talas vid om detta :)

Tja Jorpes!

Jag vet att både Tobbe spyan och Micke Lorenzon gillar att köra ERF, hör med dem...

Ni skulle väl kunna samsas om din hoj? Den passar väl utmärkt på falken... Tobbe körde ju förra racet med oss men nu är vi fulltaliga igen då Camilla är med! Jag tror att han är sugen! Kolla...

Haj haj! :tomten

XENOMORF skrev:
2182544 Tja Jorpes!

Jag vet att både Tobbe spyan och Micke Lorenzon gillar att köra ERF, hör med dem...

Ni skulle väl kunna samsas om din hoj? Den passar väl utmärkt på falken... Tobbe körde ju förra racet med oss men nu är vi fulltaliga igen då Camilla är med! Jag tror att han är sugen! Kolla...

Haj haj! :tomten

Tack snälla Pågar... P Packalen slängde sig på luren och erbjöd mig plats i Bröderna Packalens team. Väl mött på Falken :tummenupp

Tråden stängs...

RRacer skrev:
2184576 Fulmekad?
Vad betyder fulmekad? :confused: :tomten
Hojen du kör är fulmekadTM GSXR1100R :D :)
Glöm inte kolla bromsarna innan du ska köra nästa gång :rolleyes:

Edit: Freppa var visst snabbare

Strider skrev:
2183326 Skall inte du åka STCC på Mantorp den helgen? :va

Vi kan alltid bjuda över Packalens bud med lite kaffe o bullar.

????????????????? för helsike.... Har dom flyttat skiten???? Skulle inte falken vara 3 Juni?????????????

Ja men sjuttan, då krockar det ju om det är den 17e Juni...

Varför har jag antecknat 3e Juni i min kalender :va ?

jorpes skrev:
2185033 ????????????????? för helsike.... Har dom flyttat skiten???? Skulle inte falken vara 3 Juni?????????????

Ja men sjuttan, då krockar det ju om det är den 17e Juni...

Varför har jag antecknat 3e Juni i min kalender :va ?
Yr i huuet

Chrille skrev:
2186230 ÄH! En hoj med anor!!!

Jo, när du hade den, då var det kult. Nu är vi flera som önskar att Sverige tillåter aktiv dödshjälp så vi får "put the little bastard to sleep"......

Freppa skrev:
2186276 Jo, när du hade den, då var det kult. Nu är vi flera som önskar att Sverige tillåter aktiv dödshjälp så vi får "put the little bastard to sleep"......

Skrämmande. Jag hade aldrig ett problem med den hojen innan jag sköt toppen. Sen dess tyder ju de halvkvädna visorna på att ALLT och lite till krånglar??

Chrille skrev:
2186306 Skrämmande. Jag hade aldrig ett problem med den hojen innan jag sköt toppen. Sen dess tyder ju de halvkvädna visorna på att ALLT och lite till krånglar??

Är det bara jag som ser ett samband med det första dåliga tecknet o resten? :tomten

Chrille skrev:
2186306 Skrämmande. Jag hade aldrig ett problem med den hojen innan jag sköt toppen. Sen dess tyder ju de halvkvädna visorna på att ALLT och lite till krånglar??
Men det är väl inte din gamla hoj? De är inne på Bajamaja V 2.1 (eller nåt) nu, en tusen cc.

Nexor skrev:
2186319 Är det bara jag som ser ett samband med det första dåliga tecknet o resten? :tomten

Woe to you Oh Earth and Sea
for the Devil sends the beast with wrath
because he knows the time is short
Let him who hath understanding
reckon the number of the beast
for it is a human number
its number is six hundred and sixty six.

Or wait.... it's 1100!!!!

Bifogat

• GSXR1100R%20(Custom).jpg
    GSXR1100R%20(Custom).jpg
    27.9 KB · Visningar: 112
Bingo skrev:
2186350 Men det är väl inte din gamla hoj? De är inne på Bajamaja V 2.1 (eller nåt) nu, en tusen cc.

Har jag förstått det hela rätt så är det Killersukkan med en 1000-morot i?

750moroten renoverades efter ras bara för att upptäcka att kopplingskorgen var skit och sen......vette fanken men så såg jag att gamlot jaga enlitersmorot.

Freppa skrev:
2186354 ....

Or wait.... it's 1100!!!!

1100/666 ger att Gamlot är 65% mer Evil än the Beast.

Dämn!!

Chrille skrev:
2186778 Har jag förstått det hela rätt så är det Killersukkan med en 1000-morot i?

750moroten renoverades efter ras bara för att upptäcka att kopplingskorgen var skit och sen......vette fanken men så såg jag att gamlot jaga enlitersmorot.
Nja, de har en GSXR750 00-ram till salu...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT