Jag vill köra med någon på ERF Falken!!!

Bingo skrev:
2186784 Nja, de har en GSXR750 00-ram till salu...

Aha, det börjar lukta riktigt fulbygge alltså. Akra-burken samt bromsoken får mig att misstänka att det är en renblodig blandras vi snackar om.... För visst ser det ut som fyrkolvs ok??

Freppa skrev:
2186813 Det är nästan lika Evil som Jenny! Dääääämn!

Nja, SÅ illa är det väl inte??

Till och med Gamlot blev ställd en sekund när Jenny med mjuk, försiktigt stämma berättade att "JAG SLOG MIG MELLAN TUTTARNA!" efter en vådlig depåmoppevurpa.

Jaja, är det EM så är det.

Chrille skrev:
2186778 Har jag förstått det hela rätt så är det Killersukkan med en 1000-morot i?

750moroten renoverades efter ras bara för att upptäcka att kopplingskorgen var skit och sen......vette fanken men så såg jag att gamlot jaga enlitersmorot.

1100/666 ger att Gamlot är 65% mer Evil än the Beast.

Dämn!!
Det mesta är utbytt på ditt gamla lik, nu är det ny ram & en 1000 morot, dock kinkar den på som vanligt när det är race, konstigt nog funkar den alltid på träningarna men aldrig på race, det vilar en förbannelse över fulmekadeskithojensomvägrararattdö.

Chrille skrev:
2197531 Skönt att det finns hojar kvar med lite karaktär....
Patina & karaktär är något man gärna undviker på rejshojar, varför slutar allt att fungera när det är race :va

Jag ska lacka om hojen så kanske den går bättre :tungan

Patina & karaktär är något man gärna undviker på rejshojar, varför slutar allt att fungera när det är race :va

Jag ska lacka om hojen så kanske den går bättre :tungan

Efter sju svåra år med blodiga knogar så funkar äntligen liket, hela säsong 2007 har Da Killed Suka rullat helt problemfritt på TOR Poznan & SRW, det verkar som om förbannelsen släppte i samma ögonblick som jag bestämde mig för ett sabbatsår från RR tävlingar samt att hojen bara skulle köras på träningar.

Kan en hoj få rampfeber :confused:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...