jag vill ha twin

Jag håller på o kollar på Falco just nu, försäkringsmässigt är dom en dröm jämfört med Mille, 4500:- skulle jag få pröjsa halv helår, 27år o bor på landet, hos bilsport mc ;) Bra begpris oxo, o det ligger en bra italiensk verkstad inom en mil från mitt hus ;) Enda negativa verkar vara att kopplingen är lite klen och kan börja läcka, vilket löses genom att byta till eftermarknads prylar ;)

www.rsvr.net har en massa godis ;)

Tänkte försöka komma iväg och kika på en mille nu i veckan, bara det kan sluta snöa nån j*vla gång. Kom en skvätt till imorse, som tur är försvinner den så fort den når backen men ändå..

Gött att höra att det inte är några problem med svingen och det iaf!

Lorge skrev:
2053881 Tänkte försöka komma iväg och kika på en mille nu i veckan, bara det kan sluta snöa nån j*vla gång. Kom en skvätt till imorse, som tur är försvinner den så fort den når backen men ändå..

Gött att höra att det inte är några problem med svingen och det iaf!

Hämtar min nya Factory imorgon. Här är det 15 grader varmt och inte en snöflinga i närheten.

Fan gubbar nu börjar man ju bli lite sugen på en Mille alltså... :rofl Ser ut som om jag får nöja mig med en lillebrorsa i år också (SV 650 Jaja, twin iaf...)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D