Jag vill ha en HD!!!!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Testade en V-rod igårkväll. Åkte en tur på en 10 mil. Lite i stan och lite uppe på kinnekulle (där det svängde lite etc...). Innan man lånar HD:n så har har man ju lite förutfattade meningar efter att ha kört lite "vanliga" hd:s. Nu är jag knäckt!... Den gick RIKTIGT bra. Bra tryck som faan i den, bra vrid och gick bra när den varvade. Var riktigt smidig, bra bromsar, skakade inget etc. etc. Jag blev stormförtjust i den... Synd bara att det är så mycket pengar för en sån båge. Skulle inte haft något emot att ha en sådan, vid sidan om huskyn då förståss...

Om ni inte testat så tipsar jag er om att åka till närmsta HD handlare och testa!

- Johan

ja å så var det ju slantarna osså

Lite dyra maskiner det där. (men allt är ju relativt) :D

mr_rockster skrev:
Tjenare!

Testade en V-rod igårkväll. Åkte en tur på en 10 mil. Lite i stan och lite uppe på kinnekulle (där det svängde lite etc...). Innan man lånar HD:n så har har man ju lite förutfattade meningar efter att ha kört lite "vanliga" hd:s. Nu är jag knäckt!... Den gick RIKTIGT bra. Bra tryck som faan i den, bra vrid och gick bra när den varvade. Var riktigt smidig, bra bromsar, skakade inget etc. etc. Jag blev stormförtjust i den... Synd bara att det är så mycket pengar för en sån båge. Skulle inte haft något emot att ha en sådan, vid sidan om huskyn då förståss...

Om ni inte testat så tipsar jag er om att åka till närmsta HD handlare och testa!

- Johan

Yes!!!! :Bugar

mr_rockster skrev:
Tjenare!

- Johan

Men V-Rod är väl inte direkt representativ för HD? Jag menar.. om jag inte är helt ute å cyklar så är det väl lite av en koncepthoj som dessutom är gjord i sammarbete med Porche.. då borde de ju få det hyffsat!

Synd bara atta det är en HD.. kna göra som polaren som gick å köpte en gås-jacka å började med att sprätta bort alla märken för att slippa känna sig dum.. :hihi

V-roden är ju ingen klassisk HD eller så. Men trots allt så ÄR det ju en HD, och en grymt fin sådan på alla sätt och vis ;)... Topicen satte jag mest för att reta någon. ;)

- Johan

Sjukt dummt att det är just HD som bygger den! Hade det varit något japanskt märke så hade den antagligen varit ganska mycket billigare :va

bebbe skrev:
Sjukt dummt att det är just HD som bygger den! Hade det varit något japanskt märke så hade den antagligen varit ganska mycket billigare :va

Tveksamt.. Porche är ju me doch vill ha sin del av kakan.
Jag menar.. vattenkokaren som porche designat kostar ju över en tusing.. Inte låter porche andra sola sig i deras glans utan att få fett med pröjs för det.

korvgubbe skrev:
Tveksamt.. Porche är ju me doch vill ha sin del av kakan.
Jag menar.. vattenkokaren som porche designat kostar ju över en tusing.. Inte låter porche andra sola sig i deras glans utan att få fett med pröjs för det.

Det är knappast första gången dom sammarbetar :mattias

Tex när Porsche gick över till vattenkylning så var HD med och pillade
för att få fram ett schysst ljud :hihi

Var och en blir salig på sitt sätt. För de pengarna en V-rod kostar kan jag tänka mig en hel del annat kul och få pengar över till en annan hoj.

Ta två alvedon och gå å lägg dig, feberyran ger sig nog snart ;)
(tyvärr måste jag hålla med, skulle jag bli så gammal att jag måste ha en HD får det bli V-roden)

Anders R skrev:
Var och en blir salig på sitt sätt. För de pengarna en V-rod kostar kan jag tänka mig en hel del annat kul och få pengar över till en annan hoj.
Jag ska inte köpa en.. men jag vill ha en för det ;)

frankof skrev:
(tyvärr måste jag hålla med, skulle jag bli så gammal att jag måste ha en HD får det bli V-roden)
V-roden är grym! ;)..

frankof skrev:

Hojen du har nu är ju inte långt ifrån :tungan

Och till alla er som säger att v-roden inte är en riktig hd så måste jag bara påminna om att det har man sagt varje gång hd kommit med en ny motor.

korvgubbe skrev:
vattenkokaren som porche designat kostar ju över en tusing.. Inte låter porche andra sola sig i deras glans utan att få fett med pröjs för det.

Jag har den och kaffebryggare & brædrosten dom e toksnygga & TOKSNABBA :fakta

båge är sporthoj :yoparty ... kan man inte ha sporthoj kan det va så. Skall man bara glida runt kan man köpa en cab istället ... betydligt bekvämare. Men smaken är ju som baken o tur e väl det :banana

brinckis skrev:
båge är sporthoj :yoparty ... kan man inte ha sporthoj kan det va så. Skall man bara glida runt kan man köpa en cab istället ... betydligt bekvämare. Men smaken är ju som baken o tur e väl det :banana

Det måste ju du veta som har nej just ingen hoj.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph