Jag vill ha en HD!!!!

frankof skrev:
Ta två alvedon och gå å lägg dig, feberyran ger sig nog snart ;)
(tyvärr måste jag hålla med, skulle jag bli så gammal att jag måste ha en HD får det bli V-roden)
Hur gammal är man när man MÅSTE ha en HD, (hoppas jag inte är där) :eek:

brinckis skrev:
måste man vara som alla andra? Måste jag byta namn till Svensson lr? :banana :banana

Det är ingen här som bryr sig vad du ska köpa till hösten. Det ända som kan vara intressant är vad du har nu. Förstår du inte själv vilken moppevarning det är att skriva Hoj: Kawasaki ZX6-rr *till höst*???

acura skrev:
Det är ingen här som bryr sig vad du ska köpa till hösten. Det ända som kan vara intressant är vad du har nu. Förstår du inte själv vilken moppevarning det är att skriva Hoj: Kawasaki ZX6-rr *till höst*???

alltid retar det någon :D Jag bryr mig inte vad folk tror men emellan oss ... jag har aldrig haft någon moppe :D

Klart man inte skulle tacka nej till en v-rod, de är fina ju :)

acura skrev:
Hojen du har nu är ju inte långt ifrån :tungan

Och till alla er som säger att v-roden inte är en riktig hd så måste jag bara påminna om att det har man sagt varje gång hd kommit med en ny motor.
Sa killen på "träskmoppen" ;) :tungan

mr_rockster skrev:
Tjenare!

Testade en V-rod igårkväll. Åkte en tur på en 10 mil. Lite i stan och lite uppe på kinnekulle (där det svängde lite etc...). Innan man lånar HD:n så har har man ju lite förutfattade meningar efter att ha kört lite "vanliga" hd:s. Nu är jag knäckt!... Den gick RIKTIGT bra. Bra tryck som faan i den, bra vrid och gick bra när den varvade. Var riktigt smidig, bra bromsar, skakade inget etc. etc. Jag blev stormförtjust i den... Synd bara att det är så mycket pengar för en sån båge. Skulle inte haft något emot att ha en sådan, vid sidan om huskyn då förståss...

Om ni inte testat så tipsar jag er om att åka till närmsta HD handlare och testa!

- Johan

Räkna på vad du sparar i försäkring så bilr det ju ändå billigare än sporthoj:)

hade du inga problem med fot pinnar som skrapade i i böjarna? har man väll haft nästan varje gång man kört v-rod... utan att köra det minsta extremt...

Gärna enhoj till, en racejaps 600-900cc. HD finns inte ens långt ner på önskelistan. IMHO :tummenupp

bebbe skrev:
Alla över 30 (duckar) :lol

Tack. :rolleyes:

Nu ska du vara snäll grabben, jag vet vad du har haft för hoj! :7peta

:lol

twinner skrev:
Räkna på vad du sparar i försäkring så bilr det ju ändå billigare än sporthoj:)
Aa jo för V-Rod:en är ju billig i försäkring *host*
En polare på jobbet betalar runt 20k för sin försäkring om året.
På något ställe ville de ha 35k om året.
Han är 37 år gammal och saknar kraschar.
Priset på en hoj trissar definitivt upp försäkringspremien den också.
Sen hurvida den är så rolig att köra eller ej kan jag inte yttra mig om annat än i vad jag hört från killen på jobbet.
Säkert trevlig för att vara en HD... sen hur mycket HD det nu är på hojen kan väl diskuteras.
Men som sagt tidigare, smaken är som baken, stor o fläskig.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph