Hur gammal är man när man MÅSTE ha en HD, (hoppas jag inte är där)frankof skrev:Ta två alvedon och gå å lägg dig, feberyran ger sig nog snart
(tyvärr måste jag hålla med, skulle jag bli så gammal att jag måste ha en HD får det bli V-roden)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur gammal är man när man MÅSTE ha en HD, (hoppas jag inte är där)frankof skrev:Ta två alvedon och gå å lägg dig, feberyran ger sig nog snart
(tyvärr måste jag hålla med, skulle jag bli så gammal att jag måste ha en HD får det bli V-roden)
brinckis skrev:För att jag skall köpa en zx6rr till höst säger väl inget om vad jag har idag, lr?
heggeli skrev:Hur gammal är man när man MÅSTE ha en HD, (hoppas jag inte är där)![]()
acura skrev:Alla andra på hela forumet skriver vad dom har för hoj utom du....
brinckis skrev:måste man vara som alla andra? Måste jag byta namn till Svensson lr?![]()
![]()
acura skrev:Det är ingen här som bryr sig vad du ska köpa till hösten. Det ända som kan vara intressant är vad du har nu. Förstår du inte själv vilken moppevarning det är att skriva Hoj: Kawasaki ZX6-rr *till höst*???
Jag vet inte, jag är 38 och känner inget sug änheggeli skrev:Hur gammal är man när man MÅSTE ha en HD, (hoppas jag inte är där)![]()
Sa killen på "träskmoppen"acura skrev:Hojen du har nu är ju inte långt ifrån![]()
Och till alla er som säger att v-roden inte är en riktig hd så måste jag bara påminna om att det har man sagt varje gång hd kommit med en ny motor.
korvgubbe skrev:Vafan.. betalade jag sånt överpris så du har råd med en massa sånt?![]()
mr_rockster skrev:Tjenare!
Testade en V-rod igårkväll. Åkte en tur på en 10 mil. Lite i stan och lite uppe på kinnekulle (där det svängde lite etc...). Innan man lånar HD:n så har har man ju lite förutfattade meningar efter att ha kört lite "vanliga" hd:s. Nu är jag knäckt!... Den gick RIKTIGT bra. Bra tryck som faan i den, bra vrid och gick bra när den varvade. Var riktigt smidig, bra bromsar, skakade inget etc. etc. Jag blev stormförtjust i den... Synd bara att det är så mycket pengar för en sån båge. Skulle inte haft något emot att ha en sådan, vid sidan om huskyn då förståss...
Om ni inte testat så tipsar jag er om att åka till närmsta HD handlare och testa!
- Johan
brinckis skrev:vem har sagt att jag inte har en hoj? förutfattade meningar eller?
DumDum skrev:Tack.![]()
Nu ska du vara snäll grabben, jag vet vad du har haft för hoj!
![]()
Aa jo för V-Rod:en är ju billig i försäkring *host*twinner skrev:Räkna på vad du sparar i försäkring så bilr det ju ändå billigare än sporthoj![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |