Jag vet inte om hoj e min grej...

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Långa farbron skrev:
No more gummisex for Mr Mingves då gissar jag? Slängde du huvan eller :lol

Jag tål inte neoprene, men latex av den gamla goda sorten fungerar toppen.
Man kan använda latexluva istället gör en i neoprene(som yrkesdykare).
Dock så har jag inte dykt på ett tag då man inte kan hyra torrdräkt med latexhuva:(

///M

Ravetrancer skrev:
men fan va schysst du va då....jag bjur 35,000kr.

Visste ni dessutom att Skorpan har små baciller i trumpeten :rofl
har du aldrig vart förkyld :fatta!
så som han velar så lär du inte få den detta året :rolleyes:

Mingves skrev:
Jag tål inte neoprene, men latex av den gamla goda sorten fungerar toppen.
Man kan använda latexluva istället gör en i neoprene(som yrkesdykare).
Dock så har jag inte dykt på ett tag då man inte kan hyra torrdräkt med latexhuva:(

///M

Jag blande nog ihop huvorna,menade "gummihuvan" den med dragkjedan för munnen du vet *blink på ett hållundangaysätt*

Långa farbron skrev:
Jag blande nog ihop huvorna,menade "gummihuvan" den med dragkjedan för munnen du vet *blink på ett hållundangaysätt*
Aha den, den har jag inte testat än.....tänkte prova en innan jag köper. Vet du nån som har så jag inte gör om mitt MC-misstag med den? ....

///M

Mingves skrev:
Det är lungt, har redan fått höra så mycket så jag e härdad nu :D
Det här är helt klart en av de bästa trådarna jag har följt här på forumet. Så mycket heta känslor på en gång, det är nästan för mycket! :D
Faktum är att av alla de människor som man har "lärt känna" men aldrig träffat här, så är det nog dej som jag helst skulle vilja träffa! Skulle va toktrevligt att ta en tur, fika, posera och fika lite mer. Antagligen skulle du tycka det var så himla trevligt, så att du lägger dessa stolleidéerna på hyllan...
Detta är skrivet helt utan ironi eller sarkasmer, bara från hjärtat!
(Det lät inte så lite gay, eller hur?? Nåväl, allt verkar redan vara skrivet i denna tråden, så det kan nog inte bli värre.)

Aero skrev:
Det här är helt klart en av de bästa trådarna jag har följt här på forumet. Så mycket heta känslor på en gång, det är nästan för mycket! :D
Faktum är att av alla de människor som man har "lärt känna" men aldrig träffat här, så är det nog dej som jag helst skulle vilja träffa! Skulle va toktrevligt att ta en tur, fika, posera och fika lite mer. Antagligen skulle du tycka det var så himla trevligt, så att du lägger dessa stolleidéerna på hyllan...
(Det lät inte så lite gay, eller hur?? Nåväl, allt verkar redan vara skrivet i denna tråden, så det kan nog inte bli värre.)

I detta fall GAY=OKEY :yoparty

Mingves skall upptäcka vad det är som gör det så kul att åka hoj.
När jag började när jag var 28 så undrade jag vad fan jag sysslat med tidigare i mitt liv:)

Aero skrev:

Grejen är att sporthoj består av en hemsk massa trevliga människor. Jag har bara haft nöjet att kanske 0,1% av alla medlemmar men så mycket kul/intressant/spännade som händer här så kan jag gissa att det skulle vara jättetrevligt att fika med merparten här :yoparty
Har du vägar ner mot götet aero så säg bara till, jag är känd för att vara galen i att fika.

//M

Långa farbron skrev:
Oj vackert,såg bilder och en film här på forumet,måste säga att jag är grymt imponerad av allt polerjobb du gjort.Sicket slit men det lönade sig blev grmt.

Ta genast tillbaka det allt smicker har gjort han fet :rofl

Skorpan skrev:
det är inte bara där,har ju aids så det går i hela kroppen :rolleyes:
tar du ingen bromsmedicin???
Ser inte ut så när man ser dig iaf, du börjar ju bli skallig oxo:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT