Jag vet inte om hoj e min grej...

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Aero skrev:
Helt rätt...antar jag, orkade faktiskt inte läsa hela tråden.
Men efter tretton (13) sidor måste väl ändå karln börja att lyssna..!! :fatta! :7peta :rofl

Jo, klart jag fattar vad ni menar, dock så är det så att om jag kör hojen i sommar och om jag nu känner som jag gör så får jag klart mycket svårare att få den såld i höst än nu....och jag vill inte stå med den över vintern....
Jag har inte hur mycket stålar som helst om eftersom jag nu inte kände för MC som jag trodde jag skulle göra kommer jag att använda pengarna till annat. Jag har inte råd att bara ha den för att det är "lite" kul. Då kommer det bara kännas som en press att jag måste köra och det är inte rätt.

Jag förstår att alla menar väl, men nu har jag bestämt mig för att sälja den.
Visst, det kan låta korkat att köpa en båge för att sätta den på annons efter 2 veckor men saken är den att jag kände det var toppen när jag "bokade" den men så när jag hämtade den kändes det helt annorlunda.
Hade det gått att backa köpet vid den tidpunkten hade jag nog gjort det...

Jag känner mig djävulusiskt dum som la upp denna tråden, jag skulle bara ha sålt den i tysthet. Hoppas att någon har haft lite skoj åt den:)

///M

Mingves skrev:
Jo, klart jag fattar vad ni menar, dock så är det så att om jag kör hojen i sommar och om jag nu känner som jag gör så får jag klart mycket svårare att få den såld i höst än nu....och jag vill inte stå med den över vintern....
Jag har inte hur mycket stålar som helst om eftersom jag nu inte kände för MC som jag trodde jag skulle göra kommer jag att använda pengarna till annat. Jag har inte råd att bara ha den för att det är "lite" kul. Då kommer det bara kännas som en press att jag måste köra och det är inte rätt.

Jag förstår att alla menar väl, men nu har jag bestämt mig för att sälja den.
Visst, det kan låta korkat att köpa en båge för att sätta den på annons efter 2 veckor men saken är den att jag kände det var toppen när jag "bokade" den men så när jag hämtade den kändes det helt annorlunda.
Hade det gått att backa köpet vid den tidpunkten hade jag nog gjort det...

Jag känner mig djävulusiskt dum som la upp denna tråden, jag skulle bara ha sålt den i tysthet. Hoppas att någon har haft lite skoj åt den:)

///M

Alltså Mingves vill inte vara elak på något sätt men,som jag ser det så har du:

1 svårt att bestäma dig
2 en dominant flickvän du stridit med om att köpa hoj ,du vann första seger sen tog hon hämnd.
3 plötsligt fått ändraden förhållanden
4 gjort ett felköp
5 ??????
Skit samma vilket av alternativen,men säg bara om något av dom stämmer,då kan vi disskutera runt det hela varför det blev som det blev istället för att det blir pajkastning av det.

t-rex skrev:
Jamen det var då fan! Oavsett hur lågt du bjuder skall jag bjuda lägre! Och det gäller långgubben med!

Bring it on pojkar farbron är snålast av er alla,

12 000 och en mutionbike(stavning) från siba som jag fick när jag köpte en tv

Var WCX-pojkarna inte snälla mot dig? :tungan

Med tanke på att du inte kört så mycket innan så verkar det nog gå lite för fort ibland. Men om mågra månader så innser du att dom isjälva verket kör lungt och trafiksäket när dom kör på vägen :yoparty

...alvarligt: kör lite själv, eller med bara en eller två polare, kör lungt och bara hitta ny vägar. Det är väl så kul faktiskt! ...och vänta tills det blir lite varmare, jag lovar det finns inget bättre än att köra hoj (inräknat ******* som kommer som god tvåa)!

EDIT: man får vist inte skriva knulla här! alltså K-N-U-L-L-A...

EDIT2: fast man får tydligen göra det i en edit?!?!

Långa farbron skrev:
Alltså Mingves vill inte vara elak på något sätt men,som jag ser det så har du:

1 svårt att bestäma dig
2 en dominant flickvän du stridit med om att köpa hoj ,du vann första seger sen tog hon hämnd.
3 plötsligt fått ändraden förhållanden
4 gjort ett felköp
5 ??????
Skit samma vilket av alternativen,men säg bara om något av dom stämmer,då kan vi disskutera runt det hela varför det blev som det blev istället för att det blir pajkastning av det.

Det är nummer 4 och 5.

Stort djävla felköp, skulle köpt någe billigare. Jag kan inte motivera för mig själv att hojen är värd 1770kr i lån varje månad + 742kr i försäkring. Försäkringen hade varit ok om jag kunde ställa av den. Alltså har jag en kostnad på 2500kr i månaden för något som varit värt 1000kr + förs...i mitt tycke. Men det är vad jag tycker. Men svaret är 4 och 5. Ett stort dävla felköp:( Är du nöjd nu?

///M

Långa farbron skrev:
Bring it on pojkar farbron är snålast av er alla,

12 000 och en mutionbike(stavning) från siba som jag fick när jag köpte en tv

11 från mig, och då vill jag fan ha en mountainbike på köpet!

triple skrev:

Med tanke på att du inte kört så mycket innan så verkar det nog gå lite för fort ibland. Men om mågra månader så innser du att dom isjälva verket kör lungt och trafiksäket när dom kör på vägen :yoparty

...alvarligt: kör lite själv, eller med bara en eller två polare, kör lungt och bara hitta ny vägar. Det är väl så kul faktiskt! ...och vänta tills det blir lite varmare, jag lovar det finns inget bättre än att köra hoj (inräknat ******* som kommer som god tvåa)!

Killarna på WCX var jättetrevliga, inget ont om dem.

///M

triple skrev:

Ap Ap Ap vi va mycket omtänksamma o tog hand om killen väntade o uppmanade att han skulle åka i sin egen takt.

Om du läser från början så har Mingves oxå skrivit att så va fallet!

Bakläxa på dig :rofl

Mingves skrev:
Det är nummer 4 och 5.

Stort djävla felköp, skulle köpt någe billigare. Jag kan inte motivera för mig själv att hojen är värd 1770kr i lån varje månad + 742kr i försäkring. Försäkringen hade varit ok om jag kunde ställa av den. Alltså har jag en kostnad på 2500kr i månaden för något som varit värt 1000kr + förs...i mitt tycke. Men det är vad jag tycker. Men svaret är 4 och 5. Ett stort dävla felköp:( Är du nöjd nu?

///M

Tack nu vet jag varför.Då kan jag förstå att du känner dig lite kluven.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman