Jag vann Bikes JR-räser-tävling!!!

Grattis
vi är ju några från Stockholm, det är bara höra runt och se om du får plats i någons kärra

:tummenupp

Tack allihopa!

Nu suger det i rejstarmen må ni tro! :D

Packalen: Har du redan glömt bort att jag körde licenskursen samtidigt som dig på åsen och att jag körde i vit grupp på mantorp i lördags...? ;)

Chrille: Japp, mina nuvarande hojar ska säljas (Cagivan och RD'n)...sorry Torkel...RD'n kommer dock inte att säljas i låda, utan kommer istället att fixas till och säljas först när den blivit fin igen. Det svider att behöva sälja, men det kommer nog att underlätta rejsekonomin en hel del.

Nu hoppas jag innerligt att jag hinner få Aprilian innan SM-premiären på Sviestad... :kär

SpeedAbuser skrev:
Tack allihopa!

Nu suger det i rejstarmen må ni tro! :D

Packalen: Har du redan glömt bort att jag körde licenskursen samtidigt som dig på åsen och att jag körde i vit grupp på mantorp i lördags...? ;)

Chrille: Japp, mina nuvarande hojar ska säljas (Cagivan och RD'n)...sorry Torkel...RD'n kommer dock inte att säljas i låda, utan kommer istället att fixas till och säljas först när den blivit fin igen. Det svider att behöva sälja, men det kommer nog att underlätta rejsekonomin en hel del.

Nu hoppas jag innerligt att jag hinner få Aprilian innan SM-premiären på Sviestad... :kär
Hur ska du ta dig till träningarna och nu tidigast till sviesta?! :confused: :rolleyes:

Vi hinner nog med en eller två träningar innan jag försvinner, sen får du klara dig på egen hand. Farsan din får väl skaffa dragkrok till punton eller vad det är för bil han hade! :D

Ta vara på chansen i alla fall, detta är inget man bara skall kasta bort eller se som en kul grej. Detta är med all sannorlikhet den stora porten in i drömmen! :squid

GRATTIS som faen
om du ångrar dig angående samtalet till mig härom dagen så kan jag fixa ännu bättre pris...
Petter

SpeedAbuser skrev:

Solly, alzheimers light har slagit till igen. Nu när du säger det så kommer jag ihåg dig från kursen. Eftersom jag bara fick kört ett pass på lördagen kommer jag inte ihåg alla som körde i vit.

(har ingen aning om hur alzheimers stavas)

Hur som helst. Lycka till i sommar

SpeedAbuser

Grattis :tummenupp :rock

Om det börjar bli lite panik att transportera sig till ett race så skrik till så ska man se om man har tid och kan få fram en bil med dragkrok. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon