Jag vågar, vågar du? - utmaningar!

QUOTE]

Nu för tiden så görs det bara cocktaildyk med dykölen efter:fyllisar[/QUOTE]

Världens godaste öl:fyllisar, ett dyk med 30-40 meters sikt med massor av marint liv är det f*n inte mycket som slår:krama

Ska på Liveaboard i Mergui Archepelago (Myanmars/Burma) till vinter, ska bara bli så satans gott med långa cocktaildyk med EANx dyk på 18-35 msw.Sen en eller flera goda Myanmar Beer efter sista dyket:)

Kanke ta en öl till sommren och ljuga lite dykhistorier....?

PS Mr Gnällspik, fis i din string DS

Last edited:
Vad hände med denna tråden!?

Det var väldigt längesen vi körde lite äkta "Jag vågar, vågar du?" :yoparty

Vad hände med denna tråden!?

Det var väldigt längesen vi körde lite äkta "Jag vågar, vågar du?" :yoparty

Jag (tror) jag vågar sova i samma rum som ni på F1-hotellet. Vågar ni sova i samma rum som jag? :skrämd

Föreslog att jinnarp skulle lägga ut en fallskärmshoppningsutmaning här - han skulle tydligen göra ett tandemhopp igen - men det kanske kommer på vårkanten? :)

Jag (tror) jag vågar sova i samma rum som ni på F1-hotellet. Vågar ni sova i samma rum som jag? :skrämd

Föreslog att jinnarp skulle lägga ut en fallskärmshoppningsutmaning här - han skulle tydligen göra ett tandemhopp igen - men det kanske kommer på vårkanten? :)

Det är väl du som ska vara barnet i överslafen, så det blir nog inga problem! :tummenupp
Och vem ska han utmana, Tsunami eller? :tungan

Det är väl du som ska vara barnet i överslafen, så det blir nog inga problem! :tummenupp
Och vem ska han utmana, Tsunami eller? :tungan

Om den bädden är gjord för 12-åringar så blir det nog bra. :tummenupp

Tsunami klarar väl att hoppa på egen hand, så det är väl ingen utmaning för honom. :) Du kanske ska hoppa på utmaningen när den kommer? ;)

Om den bädden är gjord för 12-åringar så blir det nog bra. :tummenupp

Tsunami klarar väl att hoppa på egen hand, så det är väl ingen utmaning för honom. :) Du kanske ska hoppa på utmaningen när den kommer? ;)

Visst, om nån annan betalar kalaset så fine for me!

Det var någon av dom som jag hoppade med för två veckor sen typ.

Fast det var nog inte Jinarp, jag är kass på ansikten.
Det var iaf def en av StoneColds kompisar:tummenupp

Visst, om nån annan betalar kalaset så fine for me!

Vet inte om jag gjort det ens ifall jag fått det betalt. :gnissla Men det ska ju tydligen vara en väldigt säker sysselsättning.

Det var i alla fall inte jag. Det är jag helt säker på. :lol

Är det verkligen så. Jag skulle nog hellre påstå att vi bara valt varsin ström att följa. :tungan

Vissa människor är ledare och andra vill bli ledda. Gissa vilken kategori "Hängaraunds" platsar i?:arsele

Jag har hoppat tandem med Tsunami och det är KANOOOOON .... även om jag hade hans snopp 10-15cm från min rumpa:arsele:yoparty:tummenupp .... han var nog styv ...:va

Filmen finns på www.radicalriders.net / Filmer / Skoj / Vinnarhoppet RR & SH Festen 2006 44MB

Nu till utmaningen:
Vem vågar åka McDonals-bricka efter en MC i minst 30km/h? Filmbevis är ett måste!

Men vafan, håll ert gängkrigs-spam i tråden som är avsedd för det!

Vissa människor är ledare och andra vill bli ledda. Gissa vilken kategori "Hängaraunds" platsar i?:arsele

Det känns inte riktigt som att det är accepterat att ha en signatur som säger Prospect. Därför har jag den lilla rosa istället, med en liten personlig touch.
Dessutom är det inte alltid helt fel att bara glida med. Lett har jag gjort och kommer att göra igen.

Jag har hoppat tandem med Tsunami och det är KANOOOOON .... även om jag hade hans snopp 10-15cm från min rumpa:arsele:yoparty:tummenupp .... han var nog styv ...:va

Måste ha varit väldigt skönt, eller iaf mysigt.

Nu till utmaningen:
Vem vågar åka McDonals-bricka efter en MC i minst 30km/h? Filmbevis är ett måste!

Jag vågar men tror nog inte att jag är tillräckligt dum att prova på det. Iaf inte utan skyddsutrustning.

Men vafan, håll ert gängkrigs-spam i tråden som är avsedd för det!

:brinnerup

Nu till utmaningen:
Vem vågar åka McDonals-bricka efter en MC i minst 30km/h? Filmbevis är ett måste![/QUOTE]

jag vågar
e dumm i huvet
jag ska

Nu till utmaningen:

jag vågar
e dumm i huvet
jag ska[/QUOTE]

åkte redan på 90-talet på dånkanbrickor,läskbackar mm på gamla strippen, min bricka smällte ihopa i ca 110 km/h, såg roligt ut när man hasades efter polarens hoj i 100+.
tilläggas bör att läskbackar klara ganska många rundor i 150+ ,o jag har både resterna av brickan o en gammal vhs kvar nånstans

Det var Lommarider här på SH....:tummenupp

D var lomma rider som hoppa då. Hans 30års present :tummenupp

jag hoppar!

Sen vågar jag ju vägra rosa...vågar du?:D

OK, utmaningen är igång. Planerar ett datum i vår då :tummenupp
Kanske ska konsultera Tsunami för utmaningen :confused:

Men du ligger redan ett hopp efter Riiiiibex:arsele

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti