Jag vågar, vågar du? - utmaningar!

bad från havet o ingen liten damm. (söndag 4/5)

krisse, sandra, swish, henriksson, izor

[YOUTUBE-ID]RDZ8pWPx_XM[/YOUTUBE-ID]

Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar :tummenupp

Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)

Bifogat

• SNC00171 (Large).jpg
    SNC00171 (Large).jpg
    112.5 KB · Visningar: 213
Nej vet du vad!:arsele

/Miss K

okiokii...antar att du vill salsa-sås-spanka den röven alldeles själv!?:(

eller vänta wtfwtffffffffff...det e juh en duude som lubbar där juh :P

kul me gauy-skämt ibland..ta inte illa upp 'brush' :P:fyllisar

Last edited:
Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar :tummenupp

Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)

varför står bunde så bredbent? :va

MES! Kom tillbaka när du genomfört ett 4 timmars kompressionsdyk i 0gradigt vatten.:yoparty :yoparty

Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011:mad:

Mvh//ZS

Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011:mad:

Mvh//ZS

X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!:glömdet :huvet

X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!:glömdet :huvet

Mina beräkningar är inte samma, men - alla förbannade tabeller är olika, så din är säkert rätt.Men OM ni hade haft 100% O2, med er på 5 meter i 10 minuter hade du med all säkerhet sluppit tryckkammare...

Har tyvärr inte dykt på det vraket.
Det var helt enkelt inte din dag, tappad flaska..:näsblod men hur får man en trasig D-ring på en Techväst? Ah.. skitsamma, var glad att du inte (förhoppningsvis) har några större besvär efter det dyket.

Last edited:
men hur får man en trasig D-ring på en Techväst?QUOTE]

OMS-skitsystem. Körde alu-platta med 2*15 och OMS-sele. På den är inte D-ringarna "flätade" som på en vanlig konfig utan sitter i sydda fickor.
Påtalade detta för dem i USA. Hoppas de har ändrat sitt system nu.:gnissla

Japp, det var inte min dag alls. Stressade dagarna innan pga av massa annat skit. I efterhand så skulle jag inte åkt alls. Man ska alltid ha 100% koll på sin rigg. :huvet :mattias Men jag var ung och dum, trodde jag klarade allt. Misstag nr:1:fakta, men som tur är så lär man sig av misstagen.

Nu för tiden så görs det bara cocktaildyk med dykölen efter:fyllisar

Last edited:
Dykning som inte passa ämnet "Reload this Page Jag vågar, vågar du? - utmaningar!" kan hållas via PM så att vi inte glider ifrån ämnet på tråden förmycket ... ;)

/Mr K(nällspik)

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back