Jag vågar, vågar du? - utmaningar!

bad från havet o ingen liten damm. (söndag 4/5)

krisse, sandra, swish, henriksson, izor

[YOUTUBE-ID]RDZ8pWPx_XM[/YOUTUBE-ID]

Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar :tummenupp

Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)

Bifogat

• SNC00171 (Large).jpg
    SNC00171 (Large).jpg
    112.5 KB · Visningar: 213
Nej vet du vad!:arsele

/Miss K

okiokii...antar att du vill salsa-sås-spanka den röven alldeles själv!?:(

eller vänta wtfwtffffffffff...det e juh en duude som lubbar där juh :P

kul me gauy-skämt ibland..ta inte illa upp 'brush' :P:fyllisar

Last edited:
Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar :tummenupp

Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)

varför står bunde så bredbent? :va

MES! Kom tillbaka när du genomfört ett 4 timmars kompressionsdyk i 0gradigt vatten.:yoparty :yoparty

Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011:mad:

Mvh//ZS

Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011:mad:

Mvh//ZS

X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!:glömdet :huvet

X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!:glömdet :huvet

Mina beräkningar är inte samma, men - alla förbannade tabeller är olika, så din är säkert rätt.Men OM ni hade haft 100% O2, med er på 5 meter i 10 minuter hade du med all säkerhet sluppit tryckkammare...

Har tyvärr inte dykt på det vraket.
Det var helt enkelt inte din dag, tappad flaska..:näsblod men hur får man en trasig D-ring på en Techväst? Ah.. skitsamma, var glad att du inte (förhoppningsvis) har några större besvär efter det dyket.

Last edited:
men hur får man en trasig D-ring på en Techväst?QUOTE]

OMS-skitsystem. Körde alu-platta med 2*15 och OMS-sele. På den är inte D-ringarna "flätade" som på en vanlig konfig utan sitter i sydda fickor.
Påtalade detta för dem i USA. Hoppas de har ändrat sitt system nu.:gnissla

Japp, det var inte min dag alls. Stressade dagarna innan pga av massa annat skit. I efterhand så skulle jag inte åkt alls. Man ska alltid ha 100% koll på sin rigg. :huvet :mattias Men jag var ung och dum, trodde jag klarade allt. Misstag nr:1:fakta, men som tur är så lär man sig av misstagen.

Nu för tiden så görs det bara cocktaildyk med dykölen efter:fyllisar

Last edited:
Dykning som inte passa ämnet "Reload this Page Jag vågar, vågar du? - utmaningar!" kan hållas via PM så att vi inte glider ifrån ämnet på tråden förmycket ... ;)

/Mr K(nällspik)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...