jag utmanar

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
supermario.. då han är så morsk och har hävdelse behov :D .. pm:a mig för vidare instruktioner

Undrar vad det här kan vara :confused:

Bring it on baby, bring it on :hej

Tänker inte PMa. We will settle this like men, in the public's eye. With guns. When the sun rises over the svampen we will duell until only one man is standing.

Jag behöver inte hävda mig eftersom jag vet att jag är bäst redan... Men om du vill kan vi köra en utmaning på nåt som jag vet jag är bra på. Vad sägs om lite objektorienterad programmering eller kladdmuffinsbak eller låsa OCH låsa upp dörren till min lägenhet ??

....eller att inte slanga..........................:D

phastasphuk skrev:
....eller att inte slanga..........................:D
Jaha, nu går jag iväg med Autosolen och polerar upp din hoj ännu mer som straff.
Kanske t.o.m monterar en ny sadel, helt utan silvertejp :smasha

Supermoto skrev:
Undrar vad det här kan vara :confused:

Bring it on baby, bring it on :hej

Tänker inte PMa. We will settle this like men, in the public's eye. With guns. When the sun rises over the svampen we will duell until only one man is standing.

Jag behöver inte hävda mig eftersom jag vet att jag är bäst redan... Men om du vill kan vi köra en utmaning på nåt som jag vet jag är bra på. Vad sägs om lite objektorienterad programmering eller kladdmuffinsbak eller låsa OCH låsa upp dörren till min lägenhet ??
tre del tävlingar, den försat, rysk rollet, nr 2 bungy jump nr 3 40minuter + 2 varv på en av sveriges cross banor jag återkommer på vilken, måste kolla hoj först..

Är det inte lite dumt med den ryska rouletten först?
Med lite otur så blir det ju inga fler grenar efter det :fakta :eek:

Kyckling skrev:
Är det inte lite dumt med den ryska rouletten först?
Med lite otur så blir det ju inga fler grenar efter det :fakta :eek:
Precis...
Skall ni använda pistol eller revolver? :eek:

nej vi tar den tävlingen först.. då får killen en möjlighet ialf.. jag backar aldrig för något..

Säg till om/när det är dags för deltävling två och tre, då kommer jag och hejjar på... :hej

Njae... Lite läskigt med vapen när det är någon annan som håller i dem :D

Men mest är det att jag inte vill förklara för polisen vad jag gör där
när någon ligger på golvet med ett hål i huvudet... :rolleyes: :crash

blom skrev:
tre del tävlingar, den försat, rysk rollet, nr 2 bungy jump nr 3 40minuter + 2 varv på en av sveriges cross banor jag återkommer på vilken, måste kolla hoj först..
Jag valde ju tävlingar som jag tror jag skulle vara bättre på. Jag betvivlar inte att blompa skulle slå mig på en crossbana men de första två känns ändå som att utgången är rätt osäker i.
Hur tävlar man förresten i byngyjump :confused:

Om rouletten handlar om vattenpistoler med sprit i så ställer jag gärna upp på den grenen :D

bungyjump tävlar man i som så att man drar först av 10 kilo på sin vikt och ser hur mycket man slår sig sen fort sättar man så tills någon ger sig. men vi tar bara crossen... spriten går oxå bra :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...