blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
supermario.. då han är så morsk och har hävdelse behov
.. pm:a mig för vidare instruktioner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, nu går jag iväg med Autosolen och polerar upp din hoj ännu mer som straff.phastasphuk skrev:....eller att inte slanga..........................![]()

tre del tävlingar, den försat, rysk rollet, nr 2 bungy jump nr 3 40minuter + 2 varv på en av sveriges cross banor jag återkommer på vilken, måste kolla hoj först..Supermoto skrev:Undrar vad det här kan vara![]()
Bring it on baby, bring it on![]()
Tänker inte PMa. We will settle this like men, in the public's eye. With guns. When the sun rises over the svampen we will duell until only one man is standing.
Jag behöver inte hävda mig eftersom jag vet att jag är bäst redan... Men om du vill kan vi köra en utmaning på nåt som jag vet jag är bra på. Vad sägs om lite objektorienterad programmering eller kladdmuffinsbak eller låsa OCH låsa upp dörren till min lägenhet ??
Precis...Kyckling skrev:Är det inte lite dumt med den ryska rouletten först?
Med lite otur så blir det ju inga fler grenar efter det![]()
![]()
För vissa är inte valet lika självklart...NO_FEAR skrev:*DOH*
jag hade tagit revolver....![]()

Jag valde ju tävlingar som jag tror jag skulle vara bättre på. Jag betvivlar inte att blompa skulle slå mig på en crossbana men de första två känns ändå som att utgången är rätt osäker i.blom skrev:tre del tävlingar, den försat, rysk rollet, nr 2 bungy jump nr 3 40minuter + 2 varv på en av sveriges cross banor jag återkommer på vilken, måste kolla hoj först..
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |