Jag utmanar er!!!!

Jag vet inte hur allvarligt menat ditt inlägg är men jag tycker att det vore intressant att få veta hur det är med träningsmöjligheter utomlands.
Vilka länder är att föredra ? Bantätast? Tillfällen-hur ofta? och kostnad ? Är det ngn skillnad i tillgänglighet sommar-vinter?
 
Gixxer 1000 skrev:
Jag vet inte hur allvarligt menat ditt inlägg är men jag tycker att det vore intressant att få veta hur det är med träningsmöjligheter utomlands.
Vilka länder är att föredra ? Bantätast? Tillfällen-hur ofta? och kostnad ? Är det ngn skillnad i tillgänglighet sommar-vinter?

Jag kommer att köra i Portugal och Belgien. Håller på att undersöka vilka möjligheter som finnes.
Annars tror jag att Spanien har störst utbud (=flest banor), men det finns många här på forumet som kan ge dig ett mer uttömmande svar.
 
du väljer ju inte det länder som är enklast att köra i men dock en av världens coolaste banor.
Spa, har inte själv kört där men vart där ett antal gånger och kollat på både RR och F1, helt otrolig bana, brorsan har kört där och har inget annat än översvallande positiv kritik.
är det en sak jag ska göra innan jag dör så är det att köra på Spa.
håll mig informerad om de träningsmöjligheter du hittar e du snäll...
 
Åsa #96 skrev:
Jag kommer att köra i Portugal och Belgien. Håller på att undersöka vilka möjligheter som finnes.
Annars tror jag att Spanien har störst utbud (=flest banor), men det finns många här på forumet som kan ge dig ett mer uttömmande svar.


Hoppas att dom som vet har lust att dela med sig lite info....
 
Varför välja att åka så långt bort som Portugal? Verkar både dyrt om tidskrävande. Flera från Linköping var ju och körde på Brno-banan i våras och var mycket nöjda. God öl finns det också.
 
Goodstuff skrev:
Varför välja att åka så långt bort som Portugal? Verkar både dyrt om tidskrävande. Flera från Linköping var ju och körde på Brno-banan i våras och var mycket nöjda. God öl finns det också.

Berätta mer!!! Nu! Tack! Självklart måste vi ut och träna. Berätta snälla alla som vet något om Brno och andra ställen; Var, När, Pris, Grupper, Övrigt
Magnus Moss
#22 std 600
 
Goodstuff skrev:
Varför välja att åka så långt bort som Portugal? Verkar både dyrt om tidskrävande. Flera från Linköping var ju och körde på Brno-banan i våras och var mycket nöjda. God öl finns det också.
Fruntimmer vettu, dom ska alltid krångla till det, dyrt & jobbigt är parollen :va
 
Estoril är en bana jag tycker om. Lång är den. Har dock bara tävlat med bil (vilket en del inte tror på...) där och vet inte om den är lika kul med hoj. Men hoppas det.

Fördelen är att du kan börja träna tidigt där. Sen finns det lite annat ni kan uppleva om det finns tid till det. Passa på att gå på Casinot där. Det var en kul upplevelse då jag var där, en makalös show.

:squid
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top