Nursey
Utan lem
Grattis RoLLER

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lägg dig inte i saker du inte vet något om. RoLLeR och jag har en hård men manlig vänskap över nätet. Han är en gubbe.blackburn_xt skrev:Svenska avundsjukan!..
Markus skrev:Wow, har du internet på din data?![]()
BadToy skrev:Jag kunde ha lämnat uppgiter om alla ägare innan oxå men det e nog inge bra...
RoLLER skrev:HahahaJa jo det blev lite knas.... Det är åtgärdat nu. Och tackar tackar!
Föressten så har jag en projector till salu om du är intresserad?
Dr.Bike skrev:Grattis till ett år till som sagt, men inte hade du behövt ödsla bort veckopengen på en BI-fuel!(antar att det är en tjänste/leasingbil?)
Vill man vara miljöchic så gör man som jag: Skruvar ner munstycket i SU-förgasaren på den ganla 244:an från -76 och sen tankar jag E85
Funkar kanon! Haha, undrar om jag blir skattebefriad och om jag kan regga den som miljöbil?
Billigt går den iaf. Kul experiment, och så kan man ju skryta med att man har en "Volvo Bi-fuel"
Har dock inte testat E85 i nybilen. Det sägs ju att de adaptiva bränslesystemen klarar av att feta upp tillräckligt om man "lär" dem i etapper?
Jaja...hur mycket fyllde du?
/Dr.
Madhonda skrev:Lite i efterskott men ändå...
JA MÅ HAN LEVA...HURRA..HURRA HURRA..
![]()
![]()
![]()
Grattiskramar från
Madelene
UrbanTiger skrev:Kapitalist![]()
Blip skrev:Skit i chippen, du får bara stå vid tappen ännu oftare. Nu kommer du ju i alla fall styvt 20 mil på en tankning gas. S60 bifuel är betydligt bättre att köra än v70 bifuel.
CHIPPEN_no1 skrev:Grattis nu slipper du tullarna med...![]()
RoLLER skrev:Men framför allt så gillar tjejer killar som är miljömedvetna (jag kan allt om brudar). Det är väl den främsta anledningen.
Jag fyllde 25, i runda slängar.
Micke O skrev:Men WTF? Det är ju fel märke...Fler än jag som tycker det är primitivt med manuell låda ser jag
Grattis!
Bifogar en bild på blå faran
RoLLER skrev:Jo.. Nackdelen e att man får tanka tämligen ofta. Om man enbart ska köra på gas dvs.
Vad skiljer V70'n körmässigt från S60'n mer än att V70'n väger mer?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |