Jag Ska göra tråden

Jag hoppas på värme så det går att plasta kåpor utan att det tar halva dagen för plasten att härda.

TERMINATOR skrev:
det va inte riktigt vad den här tråden skulle fylla för mening
Allvarligt. Vad hade du trott den skulle "fylla för mening" då???

Supermoto skrev:
Allvarligt. Vad hade du trott den skulle "fylla för mening" då???
i den här tråden kan man skriva in saker som man ska göra så andra ser och kanske vill följa med på, hur svår kan det va??

Mattias650 skrev:
På Sporthoj.com spårar alla trådar ut efter ca 4 inlägg. Så är det bara... :fakta
håller med.. men jag ska ialf vara full hela påsken och anton har sagt att han ska hjälpa mig någon dag :)

blom skrev:
håller med.. men jag ska ialf vara full hela påsken och anton har sagt att han ska hjälpa mig någon dag :)
Då kan ni passa på att vara det på isen där vi ska hållas då. Talade just med skullfucker och han lovade, hör och häpna, att vi ska åka massor till påsk om isen finns kvar. Bra va kycklo ?? :yoparty

ALLTSÅ: JAG SKA ÅKA IS I PÅSK OM ISEN FINNS KVAR! NÅN SOM VILL BLI MED??

Supermoto skrev:
Då kan ni passa på att vara det på isen där vi ska hållas då. Talade just med skullfucker och han lovade, hör och häpna, att vi ska åka massor till påsk om isen finns kvar. Bra va kycklo ?? :yoparty

ja om du kör ut mig och hem mig :)

blom skrev:
ja om du kör ut mig och hem mig :)
HEHE :fyllisar

Du kan få ligga bland hojar och soppadunkar och skinnställ och grejer bak i bussen :tummenupp :crash :banana

JAG SKA: SKJUTSA BOLIBLOMPA BAK I BUSSEN...

Supermoto skrev:

Jag vill med om det finns vettigt med is. :)
Men varför var det så viktigt att Mudstucker lovade det? Törs du inte åka själv? Behöver du någon att hålla i handen? :arsele :D

Hopps isen finns kvar bara, ska ju komma massa skit från Afrika nu i veckan säger de. :gnissla

NoicE skrev:
Var ska ni køra :)
Den som har lever får se. Men troligast känns norra hjälmaren där du och swedie var förra året. Eller i din lilla fina vik kanske. Nära till inomhusvärme och annat mys ??!

Kyckling skrev:
Jag vill med om det finns vettigt med is. :)
Men varför var det så viktigt att Mudstucker lovade det? Törs du inte åka själv? Behöver du någon att hålla i handen? :arsele :D

Hopps isen finns kvar bara, ska ju komma massa skit från Afrika nu i veckan säger de. :gnissla
Det är väl inte viktigt på annat sätt än att han inte åkt en meter den här säsongen ännu. DU t.ex har ju kört nånstans i trakterna av 460% mer än mig... :smasha :fatta!
Även om det blir varmt brukar isen ligga kvar rätt länge ändå...

Supermoto skrev:
Den som har lever får se. Men troligast känns norra hjälmaren där du och swedie var förra året. Eller i din lilla fina vik kanske. Nära till inomhusvärme och annat mys ??!

Ok, najs :)
Vi kan gott vara hos mig om farsan är piano på det med :yoparty
Då kan man ju grilla lite osv, värme är det dessvärre inte... :gnissla

NoicE skrev:
Ok, najs :)
Vi kan gott vara hos mig om farsan är piano på det med :yoparty
Då kan man ju grilla lite osv, värme är det dessvärre inte... :gnissla
Jag åker helst där det är massa folk. Roligare så. Men vi kan väl ha stugan som reserv kanske... :tummenupp

blom skrev:
är det ute vid glanshammar typ. där jag och tengil var?
Japp, förbi Glanshammar och till Lillkyrka :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra