Jag Ska göra tråden

Imorrn eftermiddag ska jag ut och njuta av våren med min aprilia, ska någon med, ( detta med lite reservation om något händer)

TERMINATOR skrev:
Imorrn eftermiddag ska jag ut och njuta av våren med min aprilia, ska någon med, ( detta med lite reservation om något händer)

Jag kommer åka en sväng imorgon, ring mig när du ska ut så får vi se var jag är.
0708-406641

erik skrev:
Jag kommer åka en sväng imorgon, ring mig när du ska ut så får vi se var jag är.
0708-406641
du skulle ha ringt, jag kollade aldrig forumet i morse, är det bra väder i morrn åker jag till täby och kollar när han med caféräsern gräver hojbana, ska någon med RING mej då runt 10-11 i morrn

TERMINATOR skrev:
du skulle ha ringt, jag kollade aldrig forumet i morse, är det bra väder i morrn åker jag till täby och kollar när han med caféräsern gräver hojbana, ska någon med RING mej då runt 10-11 i morrn

Tror inte jag har ditt nummer...

TERMINATOR skrev:
Får han säga det själv så är det en caféfighter.
Själv tycker jag det mest ser ut som något från skroten... :näsblod :arsele :D :pannkyss

Kyckling skrev:
Själv tycker jag det mest ser ut som något från skroten... :näsblod :arsele :D :pannkyss
Jobba lite imorron med!!!?!!!

Supermoto skrev:
Jobba lite imorron med!!!?!!!

Har jag tid kommer jag kanske ut och tittar. Blir en hård dag imorgon med tanke australiens tidszon.... (Superbike och supersport vm för er som inte har koll)

Kyckling skrev:

Hade det varit en thundercat hade det blivit en Catfighter, grrrr....

erik skrev:
Har jag tid kommer jag kanske ut och tittar. Blir en hård dag imorgon med tanke australiens tidszon.... (Superbike och supersport vm för er som inte har koll)
Vaddå tittar??
Ta med ett par jobbhandskar så du kan hjälpa lite istället isf

Supermoto skrev:
Vaddå tittar??
Ta med ett par jobbhandskar så du kan hjälpa lite istället isf

Har jobbat hårt hela dagen... Blev mycket pill med hondan idag. Skulle försöka ta en kort provtur under eftermiddagen men polisen hade kontroll runt hörnet...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra