floodi
Sporthojsnörd
Ja ... så .. att
Jag och min tjej har varit tillsammans 7 år , och för ca 2 månader sen fick jag reda på från henne att hon skulle iväg på kryssning med sina päron och sin syster i en vecka , som hennes päron bjuder på.
Ja det är ju skitkul tycker jag givetvis , dock så tycker jag det är lite lustigt att
inte hennes föräldrar ens frågar mig efter 7 års förhållande om jag ens vill följa med , dom hade ju kunnat sagt att du är givetvis välkommen att följa med , men du får betala resan själv om du vill följa med , men inte ens det får man höra.
Är det jag som får lustiga tankar eller är dom bara rätt blåsta ?
nu sitter jag här o skriver efter ett X antal öl o god mat osv , men
vafan hade ni tänkt i min situation .
Dock så är man ju gräsänkling nu i en vecka o det är väll rätt okej , på semestern o allt...
så är det nån som behöver krasha på soffan under en mc tur i Kalmar så är
det bara höra av sig .. hehhe så länge ni fixar frukost..
Jag och min tjej har varit tillsammans 7 år , och för ca 2 månader sen fick jag reda på från henne att hon skulle iväg på kryssning med sina päron och sin syster i en vecka , som hennes päron bjuder på.
Ja det är ju skitkul tycker jag givetvis , dock så tycker jag det är lite lustigt att
inte hennes föräldrar ens frågar mig efter 7 års förhållande om jag ens vill följa med , dom hade ju kunnat sagt att du är givetvis välkommen att följa med , men du får betala resan själv om du vill följa med , men inte ens det får man höra.
Är det jag som får lustiga tankar eller är dom bara rätt blåsta ?
nu sitter jag här o skriver efter ett X antal öl o god mat osv , men
vafan hade ni tänkt i min situation .
Dock så är man ju gräsänkling nu i en vecka o det är väll rätt okej , på semestern o allt...
så är det nån som behöver krasha på soffan under en mc tur i Kalmar så är
det bara höra av sig .. hehhe så länge ni fixar frukost..