...hade nån velat vara ihop med dig i 7 år, skulle den personen velat vara borta längre än en vecka![]()
det är ju perfekt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...hade nån velat vara ihop med dig i 7 år, skulle den personen velat vara borta längre än en vecka![]()

det sägs att karaktären yoda, baseras på mig...jag har visdom för ett helt kvarter. vänta på nästa bara![]()

Bara att gratulera dig! Önskar att min frus familj tog med henne på en kryssning, så jag fick vara lite i fred!
Jo men de är inte ofta den visdomen lyser igen...men nu gjorde den de!![]()

Köp en häst åt henne så ser du henne aldrig mer.
vad hände med TS?
klart dom måste få åka på nåt eget. jag skulle inte undra.. man måste inte göra allt tillsammans.

Fast många familjer kanske gör så hehe , men i min familj så har sambos och dyl , alltid blivit tillfrågade om det är nått sånt på gång .
Hade jag varit i samma situation hade jag aldrig hängt med på resan utan att få veta varför min partner inte blev tillfrågad, det luktar skumt. Ngn da e okej men en hel vecka, ingen liten dagsutflykt till åland precis (? ).
Fast det där breor nog mer på din sambo än dennes föräldrar. Om inte dom ser dej som självklar så måste ju hon påminna dom om att i hennes liv är du självklar.
Det här låter som om ni har lite brist på kommunikation.
Släpp sargen. Sluta kläng på varandra, ge varandra svängrum och andrum. Så får du en hälsosam och långlivad relation.
Ibland vill ens föräldrar bara umgås med sina barn, inte allt jäkla bihang.
Vad är en vecka på 7år och på dom nästkommande 40? Nada och noll.
Hatar par som aldrig kan släppa varandra. Bjuder polarna på bärskväll och så är den någon jävel som släpar med bihang!! Sånt gör mej förbannad. Av någon anledning så verkar det alltid vara dessa förhållanden som spricker.
Säg till din tjej att du drar till Thailand med en polare den veckan så ses ni när ni kommer hem.
Undrar vem av er som blir först med könssjukdomen![]()
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |