jag och min tjej.....

Beror ju helt klart på vilken slags familj det är, kanske är lite mer inom familjen de håller sig och inte öppnar sig lika mycket åt dem som inte är släkt. Min familj är nog rätt öppen och skulle nog kunna fråga om man vill med eller komma med någon slags vink att de helst vill vara ensamma på just det här.
Det mesta har sagts redan hehe, skulle nog prata med tjejen i vilket fall.

beror väll lite på, mina föräldrar har inget emot mina tjejer men de frågar oftast inte om de ska med på saker förren jag frågar om de kan följa med, det brukar inte vara några problem.

O andra sidan frågade mamma senast, "är hon ny eller gammal? alla ser likadana ut"

Brukar du bli bjuden på släktmiddagarna eller passar de alltid in dem när du är bortrest? Isåfall kanske du kan tolka det som att de inte gillar dig...

De lät ju djävligt knepigt, har du ingen relation överhuvudtaget till dina svärföräldrar? bara att säga till tjejen att stanna hemma i det läget enligt mig.

klart dom måste få åka på nåt eget. jag skulle inte undra.. man måste inte göra allt tillsammans.

• Gilla
Reaktioner: pw
klart dom måste få åka på nåt eget. jag skulle inte undra.. man måste inte göra allt tillsammans.

Helt rätt. Att ge varandra svängrum och frihet är bland det viktigaste som finns i en relation. Att sitta hemma och fundera varför man inte fick följa med på deras familjetripp är bara slöseri med tid och energi.

Gör något kul istället.

Klart man ska ge varandra svängrum , blev bara lite snopen när man inte blev tillfrågad , klart jag har det gött , jag har ju semester , och kan göra precis som jag vill , Fast det kan jag annars också , tycker bara det är lite lustigt betende .

Fast många familjer kanske gör så hehe , men i min familj så har sambos och dyl , alltid blivit tillfrågade om det är nått sånt på gång .

Yeye , Sonisphere va gött igår :Bugar:yoparty

Fast många familjer kanske gör så hehe , men i min familj så har sambos och dyl , alltid blivit tillfrågade om det är nått sånt på gång .

Fast det där breor nog mer på din sambo än dennes föräldrar. Om inte dom ser dej som självklar så måste ju hon påminna dom om att i hennes liv är du självklar.

Det här låter som om ni har lite brist på kommunikation.

Hade jag varit i samma situation hade jag aldrig hängt med på resan utan att få veta varför min partner inte blev tillfrågad, det luktar skumt. Ngn da e okej men en hel vecka, ingen liten dagsutflykt till åland precis (? ).

Släpp sargen. Sluta kläng på varandra, ge varandra svängrum och andrum. Så får du en hälsosam och långlivad relation.
Ibland vill ens föräldrar bara umgås med sina barn, inte allt jäkla bihang.
Vad är en vecka på 7år och på dom nästkommande 40? Nada och noll.

Hatar par som aldrig kan släppa varandra. Bjuder polarna på bärskväll och så är den någon jävel som släpar med bihang!! Sånt gör mej förbannad. Av någon anledning så verkar det alltid vara dessa förhållanden som spricker.

Last edited:
Fast det där breor nog mer på din sambo än dennes föräldrar. Om inte dom ser dej som självklar så måste ju hon påminna dom om att i hennes liv är du självklar.

Det här låter som om ni har lite brist på kommunikation.

Släpp sargen. Sluta kläng på varandra, ge varandra svängrum och andrum. Så får du en hälsosam och långlivad relation.
Ibland vill ens föräldrar bara umgås med sina barn, inte allt jäkla bihang.
Vad är en vecka på 7år och på dom nästkommande 40? Nada och noll.

Hatar par som aldrig kan släppa varandra. Bjuder polarna på bärskväll och så är den någon jävel som släpar med bihang!! Sånt gör mej förbannad. Av någon anledning så verkar det alltid vara dessa förhållanden som spricker.

I feel you.
Men jag tycker ändå att det borde kanske ha blivit diskuterat/tillfrågat/omnämnt.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...