Jag och gubben min har köpt ny leksak!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:D Var och köpte en skitfin ZX12r igår, hämtas hem i morgon! :D
Nu är gubben äntligen glad igen att han har en snabbare hoj än jag, han har gruffat hela vintern om det.....
Men glöm att han får ha den ifred!

Bifogat

• kawan.jpg
    kawan.jpg
    32.7 KB · Visningar: 410
bikerwoman skrev:
Nu är gubben äntligen glad igen att han har en snabbare hoj än jag, han har gruffat hela vintern om det.....

Coolt! toura i europa i sommar då? :) O skulle gubben gnälla när du vill ut o härja med Kawan så är det bara att säga åt honom att han kan åka bakpå ifall han vill med :tummenupp

bikerwoman skrev:

Om du säljer båda dina hojar så kan du ju köpa EN effektstark italienare och köra ifrån gubben din :tummenupp

Det är ju helt oacceptabelt att du blir ifrånåkt av en japs :tungan

bikerwoman skrev:

Oj vilken stor hoj, är din gubbe tjock som behöver en sån där?

Det hade varit bättre för hushållsekonomin om du hade köpt min istället så hade han blivit snabbast :D

(Jag är bara avis, grattis :tummenupp )

Mito mannen skrev:
Om du säljer båda dina hojar så kan du ju köpa EN effektstark italienare och köra ifrån gubben din :tummenupp

Vilken italienare är mer effektstark än en ZX-12:a :va

EDIT: Najs hoj ni har köpt!

Last edited:
Mito mannen skrev:

MMM, jag vet... Men i kurvorna vinner Falcon lätt! Igår gnällde han på att min hoj lät för MYCKET???!! Kan den göra det? Typisk avundsjuka från en som kör radfyra när man bara DÖÖÖÖÖR när man hör ljudet av en skön V-twin!
:tuttar

Visa den inte för min syster, då får du aldrig hon därifrån :) (hon avgudar den hojjen)

De e synd att det blir längre å längre till sommarn för varje hoj man införskaffar ;)

PMR skrev:
Vilken italienare är mer effektstark än en ZX-12:a :va

EDIT: Najs hoj ni har köpt!
999R i SBK-version är det... :D
edit ...fast då krävs det ju lite mer än två hojjar för att få ihop de stålarna :3freak

Last edited:
OlleR6 skrev:
999R i SBK-version är det... :D
edit ...fast då krävs det ju lite mer än två hojjar för att få ihop de stålarna :3freak

Men de har ju redan 3 hojar, jag hade lätt sålt dem alla för att köpa en sån :yoparty

Hörde senast idag att priset på en sån ligger på 120 000 dollar, + att man tydligen måste lägga till en halv mille till för att få den startklar :D

Då är en MV Agusta F4 Mille Tamburini ett bättre köp,
kör också ifrån kawan och kostar bara 50000 euro :hihi

Hmmm pengar finns ju som gräs

följ mitt råd o köp Pricer så köper ni vilken jäkla hoj ni vill tills nästa sommar... Är det nån som vill ha lite Kulor? har ju sååå jäkla mycket av den varan;)

peuter skrev:
följ mitt råd o köp Pricer så köper ni vilken jäkla hoj ni vill tills nästa sommar... Är det nån som vill ha lite Kulor? har ju sååå jäkla mycket av den varan;)

Ja tack! Sätter du in på bankkonto? :Bugar

peuter skrev:

Eller följ mitt råd....
Köp trim till hojjen redan nu INNAN Pricer har konkat!
För dett var väl Mc relaterade frågor??? :va

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...