Jag och gubben min har köpt ny leksak!

Kamikaze kid skrev:
Eller följ mitt råd....
Köp trim till hojjen redan nu INNAN Pricer har konkat!
För dett var väl Mc relaterade frågor??? :va

Har ju redan så mycket det så visst kan jag köpa lite trimm till hojen men jag tycker allt det räcker med vad jag har redan... Japp visst är din fråga MC relaterad tycker jag... Fast jo kanske vad skulle jag kunna köpa till Fazern i såfall?

peuter skrev:
Har ju redan så mycket det så visst kan jag köpa lite trimm till hojen men jag tycker allt det räcker med vad jag har redan... Japp visst är din fråga MC relaterad tycker jag... Fast jo kanske vad skulle jag kunna köpa till Fazern i såfall?

Stödhjul?

Farsan har en likadan, den går bra som fan. Testade den i lördags (liten runda bara) men fyfan vad den går. Kommer nog bli många trevliga mil på den :tummenupp

Har ni kollat förresten så det problemet med att olja droppade på bakhjulet är fixat?? Hade hänt på typ 2 hojar i Japan, en garanti sak som fixas/fixades gratis.

Mr.Dna skrev:
Har ni kollat förresten så det problemet med att olja droppade på bakhjulet är fixat?? Hade hänt på typ 2 hojar i Japan, en garanti sak som fixas/fixades gratis.

Ett större problem förutom att lådorna inte håller är att dom är benägna att börja brinna om inte tanken är ombyggd :tummenupp

Sketa snygg ! :tummenupp
Blir A för kaxig på dammsugaren så ger du han ett par Falco-brööl... :D :näsblod
Tips: Försök inte dra han på rakorna :Bugar

Triggerhappy skrev:
Sketa snygg ! :tummenupp
Blir A för kaxig på dammsugaren så ger du han ett par Falco-brööl... :D :näsblod
Tips: Försök inte dra han på rakorna :Bugar

:D Killen vi köpte Kawan av blev helt frälst i min hoj när vi var och hämtade den igår! A var sur som fan att killen tyckte att den lät underbart :D :banana :D
Vi körde hem tillsammans igårkväll, på motorvägen försvann han och sen dess har jag inte sett honom.... skämt åsido, den går naturligtvis som fan, men Falcon har SJÄL!!
Förresten har du försökt köra din väg med skivbromslåset i nån gång? upptäckte en spricka i lacken på skärmen som jag inte sett tidigare, A bedyrar att det inte är han....men jag misstänker honom..... :4skrika :död

nu är det bara att åka ut och försöka spräcka 300km/h vallen. kan ni inte filma en flyby från vägkanten när ni försöker så är jag er evigt tacksamma :Bugar

bikerwoman skrev:
:D Killen vi köpte Kawan av blev helt frälst i min hoj när vi var och hämtade den igår! A var sur som fan att killen tyckte att den lät underbart :D :banana :D
Vi körde hem tillsammans igårkväll, på motorvägen försvann han och sen dess har jag inte sett honom.... skämt åsido, den går naturligtvis som fan, men Falcon har SJÄL!!
Förresten har du försökt köra din väg med skivbromslåset i nån gång? upptäckte en spricka i lacken på skärmen som jag inte sett tidigare, A bedyrar att det inte är han....men jag misstänker honom..... :4skrika :död

Inte vad jag kommer ihåg...så spöa honom, inte mig :hihi

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...