jag kallas inte GG för inte

he he

min polare lyckades med en liknande grej för en 10 år sen.hans brorsa trodde att han va skinnhuvud o började släpa hem en massa liknande polare till deras gemensamma hem.min polare hade varit ute på en (liten,hmmm) krogrunda o var bra i arslet när han äntligen skulle kliva in i värmen o få lägga sig att sova.men när han ska gå in i sin lägenhet så står det fyra fem skinnhuven o nåra småbrudar o super o skränar i loftgången utanför dörren.polaren skriker åt den ena med ett avstånd på 0 cm mellan nästipparna att-dra åt hel....ete ditt jävla nassesvin,om inte lägenheten e tom om 10 sekunder så slår jag ihjäl hela bunten-.till saken hör att min polare e VÄLDIGT stor o muskulös.hela lägenheten vart knäpptyst,stereon slocknade.en av ynglingarna inifrån kommer livrädd fram o tittar igenkännande på min kompis o frågar-e inte du görans brorsa?-.jo svarar min kompis.då tycker jag att du ska gå upp två våningar o ta hand om honom för han ligger i trapphuset o spyr.varvid min polare helt plötsligt blir spiknykter av skam,tittar lite omkring sig o mumlar lite o går upp två våningar till deras lägenhet.hyfsat pinsamt.

moto-gg skrev:
Det ena Get står för Gunnar gissa det andra var på blue moon bar igår kväll ungefär vid 4a tiden kom jag hem blev lite fundersam när nyckeln inte passade lägenhetsdörren. Plingade på och tänkte att gumman har varit med om värre det togt sin tid så jag orkade inte vänt utan spydde utanför dörren efter ett tag insåg jag att jag bara var på 2trappor och inta 3 där jag bor presis då öppnade hon som bor där lägenheten under mig och hadde ingen förståelse för att jag hadde spytt utanför hennes dörr och sen plingat på undrar varför :va nu när jag vaknade så vaknade jag på soffan så jag lär inte ha gjort så bra intryck på min tjej heller.
GALNE GUNNAR :D:D

Jag var ute och horade taxi inatt, en 18-19 liten skit passar då på att spy ut genom rutan. HELA sidan, från bakre fönstret och bakåt blev målat rosa. Han satt som en hund och lutade hakan mot fönstret...skitungar!!!

Sen blev stämmningen mycket bättre när tre tjejjer bestämmer sig för att visa brösten i kameran som sitter i bilen (Taxi Göteborg). Dom visste bara inte att kameran tar 5 stillbilder varje gång som dörrarna öppnas/stängs. Men deras tanke, att ge mig en film när dom flashar tuttarna var nog så god! :tuttar

min gissning är Grisch Gunnar

God natt

Mark skrev:
Sen blev stämmningen mycket bättre när tre tjejjer bestämmer sig för att visa brösten i kameran som sitter i bilen (Taxi Göteborg).

Förmånsbeskattas du för det där, eller jämnas det ut mot spyavdraget?

Markus skrev:
Förmånsbeskattas du för det där, eller jämnas det ut mot spyavdraget?

Det står faktiskt i teoriboken som man ska läsa i för att ta taxikort, att man som taxichaufför har rätt att ta betalt i natura. Då syftar dom väl dock på andra jobb såsom klippa gräset eller måla om staketet.

Får helt enkelt ta det som en bonus till min till 100 % provisionsbaserade lön.

Spyan hade oxå sina fördelar, slapp ju jag tvätta bilen sen när passet var avslutat =)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back