jag kallas inte GG för inte

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Det ena Get står för Gunnar gissa det andra var på blue moon bar igår kväll ungefär vid 4a tiden kom jag hem blev lite fundersam när nyckeln inte passade lägenhetsdörren. Plingade på och tänkte att gumman har varit med om värre det togt sin tid så jag orkade inte vänt utan spydde utanför dörren efter ett tag insåg jag att jag bara var på 2trappor och inta 3 där jag bor presis då öppnade hon som bor där lägenheten under mig och hadde ingen förståelse för att jag hadde spytt utanför hennes dörr och sen plingat på undrar varför :va nu när jag vaknade så vaknade jag på soffan så jag lär inte ha gjort så bra intryck på min tjej heller.

Jag gissar att det andra G-et står för "geggiga" eller "görfulla".

tänkte ge offret för mina bravader en alladinask jag återkommer alldeles strax med fullllll raport

hon tog inte så hårt på min felräkning men hon sa att hon blev rädd kan inte förstå henne! mig kan väl ingen bli rädd av bara för att jag spydde utanför hennes dörr plingade på bankade och hävdade min rätt att komma in i min lägenhet 4a på natten ska väl inte vara skäl till att bli rädd av en sån söt kille som mig?

Bjud in grannarna på lussekatter och kaffe.. Eftersom det är din tant som bakar lussekatterna och brygger kaffet så är ju detta perfekt... Detta får hon göra som straff för att hon inte förvarnade dig om att du kunde gå fel när du kom hem på fyllan...

Nej då... Ska nog inte vara nån fara det där....
Är hon fortfarande sur imorgon kan du alltid lägga gul snö i hennes brevlåda....

[

Nej då... Ska nog inte vara nån fara det där....
Är hon fortfarande sur imorgon kan du alltid lägga gul snö i hennes brevlåda....[/QUOTE]

ush vad taskigt gul snö som är så äckligt

moto-gg skrev:
Det ena Get står för Gunnar gissa det andra var på blue moon bar igår kväll ungefär vid 4a tiden kom jag hem blev lite fundersam när nyckeln inte passade lägenhetsdörren. Plingade på och tänkte att gumman har varit med om värre det togt sin tid så jag orkade inte vänt utan spydde utanför dörren efter ett tag insåg jag att jag bara var på 2trappor och inta 3 där jag bor presis då öppnade hon som bor där lägenheten under mig och hadde ingen förståelse för att jag hadde spytt utanför hennes dörr och sen plingat på undrar varför :va nu när jag vaknade så vaknade jag på soffan så jag lär inte ha gjort så bra intryck på min tjej heller.
hahahahahaha, jag gissar på grisgunnar: ):)):)
nedå, skoja ba, du lär ju inte göra om det i första taget hehe, men du räddar ju situationen föredömligt genom en ask praliner!

haha, var glad att det inte var olåst så du gick in och lade dig i fel säng ;)

:lol
moto-gg skrev:

ASGARV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tungan :tungan :tungan :tungan :lol
fan bland det roligaste jag läst på länge!!!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back