Jag kör i alla fall ännu, gör du?

Har du din sportkamel påställd?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Enligt SMHI så är vi påväg till en värmebölja så varför ska man ställa av hojen??? :banana

(se bild)

Bifogat

• Image7.gif
    Image7.gif
    10.8 KB · Visningar: 51
Det är klart jag kör!
Lite halkigt börjar det bli på mornarna nu, men lite halka ska väl en karl tåla!

Skoterhandskarna åker nog fram om någon vecka.

/VG

:nurse Önskar jag kunde köra med hojen men det går inte riktigt än.Jag har fått minisken fixad så jag kan inte kura ihop mig på kawan. :( Och hur :confused: ska det gå med minimoto:n då :va får väl dra i mig ett par Panodil 1 grammare :yoparty
// Lacke.

Jag av ute en tur i dag med kawan (Noll grader och sol) det blev en 3mila svang..och om natterna fryser vagarna till is så nu måste vadret blive lite mildare, annars åker hojen in i vinter lagret nesta vecka..

Jag lämnade tillbaka min låne-Triupmh till Tom idag, har ändå bara kört till och från jobbet senaste veckorna men nu jobbar jag inte i stan längre så då kan man åka bil. Det är för kallt för att det ska vara kul att köra. Tänker inte köra en meter hoj till i år :)

Klotad hojen i småbitar för någon vecka sedan så det blir inget mer kört i år. :död

Åker varje dag. Ser väl när det är snö ute. Då är det dags att fundera på att sluta för den här säsongen.
Förra året kom snön fredagen den 12e december. Då gav jag upp :gnissla
Sen blev det ca 30 mil i januari och februari. Den rostar väl ihop om den inte får rulla...
Säsongen började efter sportlovet när semestern var slut. Egentligen är det alltid säsong. Fel däck och kläder eller fel klimat gör att jag kör lite mindre på vintern.
:banana D e skåj me hoj

Maverick_ou812 skrev:
Har inga tankar på att sluta förrän halkan tvingar mig till det. Helgen ser risig ut (spöregn) men sen kommer solen o värmen igen. Eller....?

nämen se här? har vi en oxiebo till här? (antar att åxie är oxie?)

man kör väl offroad för att man ska kunna köra året runt.. självklart kör jag fortfarande, fast det är nog dags att sälja och köpa b*l nu =/ blir förmodligen mellantungt körkort till våren :tummenupp

freddexwing skrev:
Jodå, firebladen rullar ännu, fast nu börjar det bli lite kyligt. Någon annan som fortfaranade kör?
Tog en 40-milare i lördags, var ute med tjejen 14 mil i torsdags. Se om jag hinner med nåt nu i helgen...

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2