Jag kör i alla fall ännu, gör du?

Har du din sportkamel påställd?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Kör inte p.g.a studier (inget garage på studieorten), körde till mitten av okt förra året, nema problema.

Klart man kör :tummenupp Lite spännande ibland med blankslitna däck, speciellt vid matcher mellan Gixxerlaget och blåbärslaget :D

Här ligger det snö i vissa kurvor, är 7 minus nu ute så den är avställd. Längtar efter nästa sesong nu. var dock 8a plus idag.

Körde senaste igår. När jag var ute och körde i söndags mötte jag 8 hojar, av dessa var hälften BMW, bara en sportis. Vart har ni tagit vägen?

Precis. Det är ju banne mig orättvist!

Jag blev tvungen att vika in årorna i måndags. -8 på termometern gör ju ingen glad precis.

olaking skrev:
Här ligger det snö i vissa kurvor, är 7 minus nu ute så den är avställd. Längtar efter nästa sesong nu. var dock 8a plus idag.

Var ute och luftade min cykel i eftermiddags men det kändes att det var dags att köra in den i garaget nu. Kylan kröp hela vägen in genom alla lager av kläder... Mötte tre andra hojar varav ingen sport - var är ni? :confused:

Padde skrev:
Jag kör till skolan varje dag. Dock så gled jag på lite is idag i en korsning i Lund, hade ganska mycket tur och av ren reflex åker benet ut.

Is, i Lund, idag?! Nähe, det där kan inte stämma. Jag körde från Kristianstad till Lund igårkväll vid elvatiden och då var det ju nästan varmt ute. Har varit ute å provat det nya skinnstället idag också, riktigt najs. :banana

Jag kommer köra en eller två veckor till sen blir det vinterförvaring på- eller avställd, beror på försäkringskostnaden.

Nu när jag ändå är igång vill jag passa på att rekommendera Shell-macken i Tollarp, betalade 141kr för 18 liter 98-oktanig bensin igår :D Hoppas det inte var fel på siffrorna på pumpen bara.

ja va faktiskt ute på andra turen på nya hojen idag, tyvärr går den inte bra.. så det blir nog tyvärr inge mer iår... om ingen vänlig vill hjälpa mig ställa in förgasarna? för det måste bara va det som e fel...

skulle fresten vilja testa en luftburk på hojen, så om någon har en original luftburk å låna ut så lånar ja den gärna för en provtur...

Jag kör fortfarande varje dag, men det har blivit enbart offroad de senaste två veckorna. Jag kommer att fortsätta köra så länge det bara går, att det är kallt ute är obetydligt, jag har varma tröjor :).

Kul att så många fortfarande var på hugget! :) Tycker det börjar bli så ensamt på vägen ännu. Tänkte åka till Mantorp i helgen och kolla på SLC men det kanske blir lite kallt om det börjar regna så det blir nog fyrhjuling.
:)
/fredde

Nej, det är slutåkt för i år, det är bara mitt på dagarna man möjligtvis kan köra och då jobbar man ju.

om det vore så väl.. väntar på sommaren.. bara sju underbara vintermånader kvar.. :huvet

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2