anja skrev:2527711Men deras faktureringssystem kommer från helvetet.![]()
Det är sant! SAP R3 är bland det värsta eländet som någonsin skapats!
Tyck synd om dom stackarna som sitter och brottas med det varje dag och får skäll av kunder istället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
anja skrev:2527007Jag tänkte att vi kunde vara irriterade på vattenfall tillsammans.
Antagligen har dom samma fel som försäkringsbolagen, dom fakturerar så himla mycket hela tidenjuha01 skrev:2528004För att? Ett exempel?
HanneZ skrev:2528022Antagligen har dom samma fel som försäkringsbolagen, dom fakturerar så himla mycket hela tiden![]()
Honken skrev:2527773Det är sant! SAP R3 är bland det värsta eländet som någonsin skapats!
juha01 skrev:2528004För att? Ett exempel?
Jag klistrar in vad jag skickade med epost till vattenfall idag. Det blir lättast så...anja skrev:2528292
Tog hursomhelst utbetalningarna med mig till Svensk kassaservice, och får där veta att det kostar 30 kronor per utbetalning.
Biturbo skrev:2528331Du skall ALDRIG gå till posten/kassaservice med sådana. Alltid din bank. De gör det gratis.. Iaf min bank SHB gör det gratis för mig.
anja skrev:2528292Du tror mig inte?Jag klistrar in vad jag skickade med epost till vattenfall idag. Det blir lättast så...

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |